#1 Skrevet Mai 24, 2008 Hei. vet ikke om denne tråden er plasseret riktig, så den kan bare flyttes om den er lagt ut på feil sted.. så til det jeg lurer på, er det noen som har ettermontert koppholder foran på en 2008 mod polo?? Er det mange deler som må byttes?? evt. en kort monteringsanvisning....takker for alle svar.. Mvh Steinar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2008 ingen som har gjort dette eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2008 Jeg monterte i den gamle min. 2003 Polo 9N. Ikke den orginale enarma greia.. men denne: Funka kjempe bra. http://vagparts.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2008 ok...vanskelig eller?? men er ikke samme type koppholder i 2008 modellen da...sitter på siden av cd spilleren på en måte. har dessverre ikke noe bilde nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2008 ok...vanskelig eller?? men er ikke samme type koppholder i 2008 modellen da...sitter på siden av cd spilleren på en måte. har dessverre ikke noe bilde nå.. Neida ikke vanskelig i det heletatt. Settes i spor på samme måte som en cd spiller.. Av med deksel og trykk inn koppholder til den klikker i spor. Neida er ikke samme men synes denne fungerer bedre enn den arm greia. Tror du må bytte en del mere for å få den ettermontert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...