Anbefalte innlegg

Hei

Skal montere et vmaxx sett på golfen nå, men kom til å tenke på noe.. jeg har 9x16 med et25 akkurat nå. vil dette butte i demperne? Har noen spacere liggende men mangler bolter og vil helst montere vmaxx settet på mandag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Justerbart?

Kan nok hende dem butter litt i fjørene på settet siden fjørene går lengere ned på selve demperen.

Mine 9x16 ET15 gikk AKKURAT klar med et FK justerbart, men kan jo hende du er heldig at det er mindre fjører el.l på settet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er justerbart ja...

Ser ut til at jeg må skaffe nye bolter ja.. kan bli veldig trangt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikke hvordan det er på G2, men på Einser har VMaxx ekstremt lange fjærer. Dermed tar felgene i hjelpefjæra/justeringsmutteren når man senker ned dit man vil. Jeg greide ikke å få på hjulene (8X15 ET 20/195/45-15) på nederste TÜV-godkjente nivå uten å justere camber a'la traktor (dvs. veldig positiv). Dette har aldri vært noe problem så lenge jeg har brukt H&R-gewinde. Enden på visa var at jeg først kjørte uten hjelpefjærer før jeg rett og slett bare solgte hele rukkelet.

For øvrig var demperne bak ekstremt myke (som jeg sa på Leira).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.