#1 Skrevet Mai 24, 2008 Blir det Pizza den 1 juni? eller blir det droppet pga hovedtreff uka etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2008 Ser nok ut som det går ut pga treff.. om noen ønsker å ha møte så kan jo de forsåvidt ha men tviler på det er mange som møter opp den søndagen så evt tar vi det en søndag seinere eller dropper hele greia.. folket får avgjøre! å ha det på en mandag er vel ikke mye vits siden folk er sliten å lei etter jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2008 Hav med å ta det helga etter treffet? Så får vi høre litt skjitpreik sørfra...hehehe Pizzamøte på en mandag utgår hvertfall for min del.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2008 1.Juni er vel fortsatt på en søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2008 Ser nok ut som det går ut pga treff.. om noen ønsker å ha møte så kan jo de forsåvidt ha men tviler på det er mange som møter opp den søndagen Koffor? Kun fordi du er på sjöen, eller er det noe treff den 1 juni som ja ikke har fått med mej? Me den holdningen til treff på Peppes var måned, så kan vi vel bare avvikle hele tingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2008 Er det på en søndag så er no jeg klar hvertfall..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2008 aha sorry bommet på datoen!!! Da går jeg utifra at det blir pizza møte ja!! bare å stille opp de som kan å er hjemme edit: fant feilen, står jo mandag den 1 i topik så er jo ikke rart jeg tok feil så skyld på trådstarter burde vel skiftet til søndag på navnet til tråden da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2008 Rettet nå til søndag... litt tabbe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2008 Er folket klar for å trykke pizza i trynet i morra?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 31, 2008 jeg er klar Når på dag er det snakk om?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2008 jeg er klar Når på dag er det snakk om?? Oppmøte kl-1900 ZULU 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...