Anbefalte innlegg

Hva med i første omgang tenke på "1 mai treffet" som et rent samling og vårshine treff uten konkurranse, salg, delebytter etc?

Sist nevnte ting klarer jo medlemmer stort sett å ordne over forumet uansett.

 

For MIN del gikk det på å ha bilen pen og ren og med sommerhjulene på (kjørte med de siden medio April men...), noe som jeg tror ligger til grunn ved at alle går og klør etter at vinteren peller seg vekk, gir oss bar asfalt og sommerhjul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å nei å nei, 1. mai er jo den store protestdagen, å nei å nei... : eek :

 

Skal protesere mot noe, men vet ikke helt hva enda... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Sandberg

Skal protesere mot noe, men vet ikke helt hva enda... : klø :

 

enormt godt tips der Håkon, 'Protest mot Veps 2005' : ja ::D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

og DET høres ut som et genialt sted for oss VAG-tøser å utfolde oss! ;)

 

Hihi!!! Du skrev Tøs :D

 

Uansett:: Jeg håper det blir noe (hva som helst) rundt 1. mai . Stiller gjerne opp med Dieseldyret på en Bensinstasjon på østlandet om det bare blir det. Men noe alla det som var i Drammen i år er jo det jeg drømmer om :D

 

Fikk ikke vært med på noen av hovedtreffene, så Drammen 1. Mai var sessongens stoooore opptur for meg.

 

: gb : : gb : : gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drømmen hadde vel kanskje vært å arrangere på rådhusplassen? Eller er det bare min drøm?

 

Det er sikkert ikke hverken enkelt eller gratis, og jeg aner ikke om det er gjennomførbart, men gøy hadde det vært???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roger Kristiansen

Drømmen hadde vel kanskje vært å arrangere på rådhusplassen? Eller er det bare min drøm?

 

Det er sikkert ikke hverken enkelt eller gratis, og jeg aner ikke om det er gjennomførbart, men gøy hadde det vært???

Hvorfor akkurat der, hadde ikke Karl Johan fra Studenten og opp mot Stortinget vært bedre... jagd vekk MC for noen timer... Snakk om profilering :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Hvorfor akkurat der, hadde ikke Karl Johan fra Studenten og opp mot Stortinget vært bedre... jagd vekk MC for noen timer... Snakk om profilering :D

 

Javisst hadde det også vært bra, å fylle opp hele turen oppover med flotte biler.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn jeg har ment det så tenkte vi å arrangere et rent banetreff på våren, på en dag.

Og eventuelt en utstilling utpå sommeren...

 

Men må høre når det er muligheter for å låne Våler først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Badowski

Østfold har planer om utstillingstreff på Kongsten festning i Halden 22. mai neste år.

 

Ville bare komme med en liten arrestasjon her... Halden-patriot som jeg er!

 

Festningen heter Fredriksten Festning...

 

Takk ;)

 

Ellers så vil jeg si at det er mye bra forslag her!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Frank Robert Johansen

Ville bare komme med en liten arrestasjon her... Halden-patriot som jeg er!

 

Festningen heter Fredriksten Festning...

 

Takk ;)

 

Ellers så vil jeg si at det er mye bra forslag her!!

 

Sorry, vet jo egentlig det, er opprinnelig sarping. Kongsten er jo Fredrikstad.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et fint sted å ha et treff måtte jo være på Fredriksten festning ;):D Nå er det jo nevnt her av Bjørn B. så da håper jeg at folk setter av denne datoen til østfold-tur :)

 

22.mai for de som er interessert...

 

edit : Gjorde samme feilen selv jeg Bjørn. Ringte Halden kommune ang leie av Kongsten festning :): rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, så Badowskis ord er lov? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

hehe, så Badowskis ord er lov? :D

 

Er vel kanskje det, men i denne sammenhengen er det faktisk jeg og resten av lokallagsstyret i Østfold som har leid Fredriksten denne dagen og jeg ville jo da bare informere om at det blir treff den 22.mai så det ikke kræsjer med andre lokallag sine planer. Det står jo forøvrig i terminlisten også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda, men er da egentlig intet problem med noe rundt 1 også vel? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei for all del, jo fler jo bedre :D Mer "pokkiser" for "pokkis" gutta det ;):P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Nei for all del, jo fler jo bedre :D Mer "pokkiser" for "pokkis" gutta det ;):P

 

Javisst. Det liker vi!!!:D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo pokkis-samlere !

Hvis dere leser mitt innlegg høyere opp, var det nettopp dette vi skulle unngå. Vi skulle ha et treff f eks i Oslo sentrum for å vise klubben for alle andre ikke-medlemmer. Så får vi heller ha "sjøl-digging" på Fredriksten 3 uker senere. Dette vi forenkle Oslo-arr mye mht klasseinndeling, antall premier, pris pr utstiller osv. Jeg ser for meg et arrangement der det ikke kreves noen avgift for å delta, grunnet f eks de ppne forhold f eks på Rådhusplassen ellerpå brygga mot Vippetangen lø 30. april fra kl 14.00og utover. Muligens en kolonne til et spisested ved 17-18 tiden.

Hilsen leder'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av John Kopperud

Hallo pokkis-samlere !

Hvis dere leser mitt innlegg høyere opp, var det nettopp dette vi skulle unngå. Vi skulle ha et treff f eks i Oslo sentrum for å vise klubben for alle andre ikke-medlemmer. Så får vi heller ha "sjøl-digging" på Fredriksten 3 uker senere. Dette vi forenkle Oslo-arr mye mht klasseinndeling, antall premier, pris pr utstiller osv. Jeg ser for meg et arrangement der det ikke kreves noen avgift for å delta, grunnet f eks de ppne forhold f eks på Rådhusplassen ellerpå brygga mot Vippetangen lø 30. april fra kl 14.00og utover. Muligens en kolonne til et spisested ved 17-18 tiden.

Hilsen leder'n

hørtes ut som en veldig fin idé:)

 

støtter opp om den:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Er vel kanskje det, men i denne sammenhengen er det faktisk jeg og resten av lokallagsstyret i Østfold som har leid Fredriksten denne dagen og jeg ville jo da bare informere om at det blir treff den 22.mai så det ikke kræsjer med andre lokallag sine planer. Det står jo forøvrig i terminlisten også ;)

 

Greit å vite om så lenge på forrhånd. Blir nok mange turer opp mot østlandet neste år :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser for meg at Karl Johan med tilsvarende antall biler som var i Drammen er håpløst.

 

Dessuten klarer jeg ikke heeelt se for meg at et fortau er stedet å oppholde seg over lengre tid, ei heller for de som vil ha med små barn på rekruttering(/hjernevasking).

 

Synes personlig dette med pokaler etc IKKE skal være på 1 Mai treffet - kan jo diskuteres senere - men uansett er det BORTKASTET å diskutere noe annet fremfor NÅR og HVOR i første omgang.

Kan ikke ha stakkars Arne sittende på Yonugstorget en sen april/tidlig mai dag med arme TTen stappet full av bling bling matriale for intet formål ;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette med "pokkiser" for "pokkisgutta" var mest ment som spøk fra min side... Jeg personlig bryr meg jo ikke så mye om pokaler ( kanskje fordi jeg ikke har noen sjans til å få pokaler.... ) og syns det holder med ett "pokal"treff i mai. Skal ikke si at vi her i Østfold skal komme å forlange at det blir vårt treff, men et 1.mai treff kunne vært et bra treff uten pokaler også, eller?

 

Som Ola sier også, først og fremst TID og STED som er viktigst nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

absolutt, skjønner ikke helt tanken med å skulle ha pokaler 1 mai, bortkastet.

 

Men ta tråden videre for STED, og så kanskje Arne kan gi et innspill på om det er Oslo som skal dra igang?

 

Husker jo at årets første på McD rommet MANGE VAG biler! Tok jo halve uteparkeringsområdet der oppe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.