#1 Skrevet Mai 25, 2008 Hei, vil montere fjernstyrt sentrallås (har allerede sentrallås) i min Golf. Hva må jeg kjøpe for å få denne funksjonen? Burde være noe jeg kan installere selv, og bør heller ikke være så innmari dyrt. Er kun ute etter lås opp og lås igjen funksjon. Baklukeåpner trenger jeg ikke. Forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2008 De fleste bilrekvisitakjeder selger sett som styrer sentrallåsen med fjernkontroll, akkurat som en alarm kan gjøre. Evt kan også en alarm gjøre samme jobben. Jeg vet at BilXtra hadde et slikt sett til under tusenlappen, men da deres nettsider er tragiske kan jeg ikke bekrefte om de har dette fremdeles. Kan være du finner noe tilsvarende på Finn, QXL, Ebay etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2008 Regner med det Per Henrik snakker om er Speedy-settet. Jeg monterte dette i min gamle Golf 3, kan absolutt anbefale dette. Montering er gjort på 5 minutter, man kobler seg inn på ledningsnettet ved å koble inn en enhet som passer rett på en kontakt, samt litt jording, og vips har man fjernstyrt sentrallås. Speedy-settene finnes både som universal samt modellspesifisert - kjøp sistnevnte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...