#1 Skrevet Mai 25, 2008 Kjøpte denne på ebay, men så når jeg satt at det ser jo helt teit ut med de matte lyktene.. ser ut som helt annen farge.. Noen tips.? Kan det hjelpe å vaske lyktene innvendig? er nye lykter like blanke som den plata? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2008 Prøv å polere lyktene med Autosol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2008 Prøv å polere lyktene med Autosol. skal prøve det. men har litt vanskelig for å se for meg at det utgjør så mye... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2008 Autosol vil sannsynligvis gjøre lyktene blanke og fine, da det er snakk om en grov rubbing. Gå gjerne over med vanlig bilpolish etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2008 Jepp, det virker. Av den grunnen Per legger fram. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2008 eller lakke alt med klarlakk eller rød lyktespary 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2008 Autosol vil sannsynligvis gjøre lyktene blanke og fine, da det er snakk om en grov rubbing. Gå gjerne over med vanlig bilpolish etterpå. funka bra på min, da jeg hadde bilen på lakkbehandlig tok de å rubba og polerte lyktene og... så nye ut etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 25, 2008 må prøve det. men synes refleksplata virker så mye rødere enn lyktene. men vil jo vise seg når jeg får gjort det. fant ikke noe autosol, så må vel kjøpe ny.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 26, 2008 Noen liker jo helt svarte lykter og... Er for min del et sterkt alternaltiv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2008 gidder ikke å bli plaga med kontroller osv. så lakka blir de ikke. har brukt autosol på høyrelykten nå. synes egentlig ikke det ble så mye forskjell, men det ble litt bedre. plata er liksom mye skarpere enn lyktene. I tillegg er jo blinklysene litt lyse så jeg synes det ser helt teit ut nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 29, 2008 Jeg hadde samme problem. Jeg brukte en bonemaskin med lammeulls pad og meguiars diamondcut 85 og lyktene ble som nye. Jeg kan legge ut bilder i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 30, 2008 gikk på med diamondcut #85 og maskin, noe som gjorde underverker;)takker for tipset! Ble som nytt nå, eneste jeg ikke er fornøyd med nå er blinklysene som er mer rosa enn røde, så mulig det blir noe spray der. Og så var jeg litt uforsiktig med det samme jeg begynte så jeg brant polering i ene lykta på luka. autosol tok en del, men langt i fra alt. må vel prøve med noe vannsliping, eller så er det vel kanskje noen her som har en sånn lykt... la plutselig merke til at begge blinklysene er nesten halvfull med vann og:o Dårlige bilder min gode gamle mobil ga i sola i dag men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 30, 2008 gikk på med diamondcut #85 og maskin, noe som gjorde underverker;)takker for tipset! Ble som nytt nå, eneste jeg ikke er fornøyd med nå er blinklysene som er mer rosa enn røde, så mulig det blir noe spray der. De er rosa for at det skal lyse oransje når du blinker. Med mere rødfarge så vil lyset også bli rødt og ikke oransje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 30, 2008 De er rosa for at det skal lyse oransje når du blinker. Med mere rødfarge så vil lyset også bli rødt og ikke oransje. fullstendig klar over det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 3, 2008 Jeg hadde samme problem.Jeg brukte en bonemaskin med lammeulls pad og meguiars diamondcut 85 og lyktene ble som nye. Jeg kan legge ut bilder i morgen. Her er mine polerte baklykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 3, 2008 sykt blanke de der. nesten unaturlig blanke.. er dette bare med diamondcut #85? Tror jeg må gjøre en bedre jobb der når jeg tar resten av bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 3, 2008 Kun med diamondcut ja. Jeg er kjempefornøyd lyktene var jo ganske slitte etter 14 år og 195000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 3, 2008 mine er jo og ganske slitte. men hadde ikke trudd at de kunne bli så blank. blir vel blankere enn den nye refleksplata hvis de blir sånn..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 5, 2008 Hvor kan man bestille alt dere har brukt her? det der så jo latterlig bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 5, 2008 Meguiars selger de hvertfall på http://www.autogeek.net 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 6, 2008 Polerte mine baklykter idag med høyglanspoleringssettet til gasolin som jeg vanligvis bruker på felgene. Den fineste pastaen kan også brukes på plast, så jeg prøvde den på de 15 år gamle ytre baklyktene. Har ikke bilde å vise til, men det ble meget bra! Så nå er de nesten like pene som den splitter nye S6 refleksplata. Anbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...