#1 Skrevet Oktober 10, 2004 Music by Jean Michelle Jarre http://www.wak-tt.com/ttbuild/ttvision.wmv God fornøyelse : popcorn eksempel på TT :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Music by Jean Michelle Jarre http://www.wak-tt.com/ttbuild/ttvision.wmv God fornøyelse : popcorn eksempel på TT :p jeg er helt sikker på at du er norges STØRSTE TT fanatiker!!!!!! ikke at d er noe galt i d! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2004 TTusen TTakk. . . Dagen er reddeTT :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland TTusen TTakk. . . Dagen er reddeTT :p NAAAJJS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2004 kul film arne, men den må da være litt gammel??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim kul film arne, men den må da være litt gammel??? jupp, TT blir laget uten spoiler på filmen, så den må være fra før sommeren 1999, dvs. før TT ble innkalt til revisjon pga. utforkjøringene på Autobahn i Tyskland. Men en helt grei film uansett. Musikken er det en engelskmann som har lagt på.... passet bra synes jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland TTusen TTakk. . . Dagen er reddeTT :p har du begynnt å stamme også nå'a;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2004 Opprinnelig postet av Luis Araya har du begynnt å stamme også nå'a;) sTTemmer deTT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2004 Uff, nei å nei. Såååå mye arbeid i en sånn bil..... : bh : : oppgitt Mobbing??? Hæ??? Jeg....??? :nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 12, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Music by Jean Michelle Jarre http://www.wak-tt.com/ttbuild/ttvision.wmv God fornøyelse : popcorn eksempel på TT :p Greit å vite, hehe! TT er jo en RÅ bil da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 12, 2004 hehehehe, husker fortsatt første gang jeg støtte på Arne *flire* TT-mann, ABSOLUTT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 12, 2004 Morsom film-snutt det der for oss som kjører TT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 12, 2004 Var fin selv om man ikke har TT Fett å se maskinene arbeide. Men må si meg mest imponert over en maskin fattern lagde. En "servitør" som fisket opp en flaske øl fra en kasse, jekket den opp og helte opp i et glass som man da fikk. Sånn skulle man hatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 12, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Jensen Var fin selv om man ikke har TT Fett å se maskinene arbeide. Men må si meg mest imponert over en maskin fattern lagde. En "servitør" som fisket opp en flaske øl fra en kasse, jekket den opp og helte opp i et glass som man da fikk. Sånn skulle man hatt Den uttalelsen kan feiltolkes på mange måter Kenneth.... Som f.eks: Faren din er vel ikke en sånn alkoholisert utgave av Petter Smart??? hehe... I tilfelle han plutselig sku ha vært det, må du bare unnskylde på forhånd.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...