#1 Skrevet Mai 25, 2008 Har en audi a4 1,8T. fikk den chipa av bb-racing. fungerte en dag så begynte den å gå i nødmodus når jeg kjørte. så kan jeg slå av å på bilen så fungerer den en stund så detter den ut.. vag com får jeg opp n75. den har jeg bytta og lmm. hva kan det være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2008 Har en audi a4 1,8T. fikk den chipa av bb-racing. fungerte en dag så begynte den å gå i nødmodus når jeg kjørte. så kan jeg slå av å på bilen så fungerer den en stund så detter den ut.. vag com får jeg opp n75. den har jeg bytta og lmm. hva kan det være? Mener og huske at det var en slik tråd for ikke lenge siden, så du kan prøv å søke litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2008 du må få sletta kodene etter at du har satt på de nye delene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2008 har sletta feilkodene men det blir ikke bedre:( står fortsatt feilkode på turbotrykksregulerings ventil.. kan jeg ha for høyt turbo trykk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2008 Hmm... Jeg opplevde faktisk dette selv, måtte på og av med tenninga så var alt i fix når bilen var kald... Om det kommer opp feilkode på n75 igjen så synes jeg det var merkelig.. Tror ikke det skal ha noe å si om du har for mye trykk, det er enten eller på disse systemene, nødmodus eller overboost funksjonen. Bare ring øystein å spørre, han har sikkert en ide.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2008 Har snakket med han, og han trodde d var lmm`en. Men den har jeg bytta. Hva kan ellers være gærnt innenfor feilkoden n75? Hva var gærnt med din da du hadde det problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2008 Rart... min har vært sånn helt siden den ble chippa.. har bare til vane å starte å stoppe en gang før jeg kjører, har ikke tengt så mye på det faktisk.. men lmm min var gåen, bytta den å da ble alt i orden... kan jo være noe fusk med n75 din selv om den er ny, hvem vet... prøvd med en n75 H istede? Du kan også ta deg en kjøretur å lese av på grafene hvor mye luft inn og ut du har forbi lmm, samme med lukkemekanismen på n75 og jeg ikke tar feil... tror det var kode 101 på blokk hiddenen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2008 ja dæ kan jo va ein mulighet. har du vag com? n75h hvorfor det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 27, 2008 Ja jeg har vagcom... hvor holder du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 27, 2008 Du kan jo ha brudd i ledningene til n75? Verdt å sjekk i allefall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 28, 2008 bor i bodø, men kjører til grønøya i helga, har du mulighet til å se på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 28, 2008 hvordan finner jeg ut om det er brudd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 28, 2008 når ca? send meg bare en sms når du leser dette... 97078970 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...