Anbefalte innlegg

Hvordan er det og senke en quatro bil mye?

tenker på sånn som escorth cosworth, hvis de blir senket for mye plus trimmet motor så ryker fremre driv aksler med en gang.

er det bare og senke ivei på rs2`n ell er det ikke så bra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har senket min 80mm. Nå skal det sies at den er ganske høy originalt, men er jo fortsatt 80mm.. Har nå fått problemer med endeledd foran, men har ikke vært nødvendig å bytte enda.. Har også hatt større slitasje på lager, men det er jo absolutt verdt å senke når man skal kose seg langs veien :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant det. har still bare koni på nå så den er stiv nok, men vil ha den lavere så lurer på noe som er høyde og trykk justerbart.

men dumt og montere det hvis aksler går til h..... med en gang da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet med for mye senking av 4wd , cossi som audi, er at vinklingene på drivakslingene blir feil. Dette i samband med mjuke motorfester (orginale) gjør at drivakslingene ryker ved heftig kjøring (donuts og liknende).

Er ingen problem med senking så lenge man ha dette i tankene.

Bedre motorfester eller grp n akslinger som er litt lengre enn orginalt er ett must ved sterk senkede biler , eller bruke hodet ved

kjøring, Ved normalt kjøring så holder det meste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke akslingene kortere??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det og klare og beherske seg hele tiden da:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

er ikke akslingene kortere??

.

Ved kortere akslinger vil jo probemet bli større.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mats Høkeli

var det og klare og beherske seg hele tiden da:D

.

Skjønner " problemet" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man tar piruetter og "donuts" på tørr asfalt fortjener man ikke bedre enn at drivknutene ryker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Geir Antonsen

.

Ved kortere akslinger vil jo probemet bli større.

 

ah så var jeg med, bare litt feil tankegang der :D: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.