#1 Skrevet Oktober 10, 2004 Hvordan er det og senke en quatro bil mye? tenker på sånn som escorth cosworth, hvis de blir senket for mye plus trimmet motor så ryker fremre driv aksler med en gang. er det bare og senke ivei på rs2`n ell er det ikke så bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2004 Jeg har senket min 80mm. Nå skal det sies at den er ganske høy originalt, men er jo fortsatt 80mm.. Har nå fått problemer med endeledd foran, men har ikke vært nødvendig å bytte enda.. Har også hatt større slitasje på lager, men det er jo absolutt verdt å senke når man skal kose seg langs veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2004 Sant det. har still bare koni på nå så den er stiv nok, men vil ha den lavere så lurer på noe som er høyde og trykk justerbart. men dumt og montere det hvis aksler går til h..... med en gang da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2004 Problemet med for mye senking av 4wd , cossi som audi, er at vinklingene på drivakslingene blir feil. Dette i samband med mjuke motorfester (orginale) gjør at drivakslingene ryker ved heftig kjøring (donuts og liknende). Er ingen problem med senking så lenge man ha dette i tankene. Bedre motorfester eller grp n akslinger som er litt lengre enn orginalt er ett must ved sterk senkede biler , eller bruke hodet ved kjøring, Ved normalt kjøring så holder det meste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2004 er ikke akslingene kortere?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2004 var det og klare og beherske seg hele tiden da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 11, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim er ikke akslingene kortere?? .Ved kortere akslinger vil jo probemet bli større. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 11, 2004 Opprinnelig postet av Mats Høkeli var det og klare og beherske seg hele tiden da:D .Skjønner " problemet" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 11, 2004 Hvis man tar piruetter og "donuts" på tørr asfalt fortjener man ikke bedre enn at drivknutene ryker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 11, 2004 Opprinnelig postet av Geir Antonsen . Ved kortere akslinger vil jo probemet bli større. ah så var jeg med, bare litt feil tankegang der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...