Lakk-kode på min Audi A6 2000 mod.

Anbefalte innlegg

Hei

Har ikke mulighet til å sjekke i bilen hvilken lakk-kode jeg har, tenkte kanskje noen her visste det. Bilen er helt mørk blå metallic. Slenger ved ett bilde om det hjelper.. Regner med det ikke er flere lakk-koder innenfor denne farge-rangen.. :)

audien-fredrik008.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel så og si umulig å tyde ut ifra et bilde sånn som dette. Vet du hva fargen heter, så er det lettere å finne ut koden, da den antageligvis ligger inne i systemet til lakk levrandører/selgere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hadde ikke ment at noen skulle "lese" lakk-koden utifra bildet her nei.. Hehe.. Men tenkte det muligens kun var en mørk blå lakk-kode på a6'n 2000 mod

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke klistrelapp på bilen (i reservehjulsbrønn el.l bak) eller i serviceheftet hvor koden står?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt, har ikke mulighet til å sjekke dette nå. Men er ikke så farlig.. Får bare vente ett par dager med å bestille det jeg skulle bestille :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den står i serviceheft under type betegnelsen.

Fks på min Touran stårdet LD7X tipper at de er 4Tall/Bokstaver

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som Ming Blå Perlemor. Blir den litt lilla i spesiellt lys?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.