#1 Skrevet Mai 25, 2008 Hei Har ikke mulighet til å sjekke i bilen hvilken lakk-kode jeg har, tenkte kanskje noen her visste det. Bilen er helt mørk blå metallic. Slenger ved ett bilde om det hjelper.. Regner med det ikke er flere lakk-koder innenfor denne farge-rangen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2008 Det er vel så og si umulig å tyde ut ifra et bilde sånn som dette. Vet du hva fargen heter, så er det lettere å finne ut koden, da den antageligvis ligger inne i systemet til lakk levrandører/selgere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2008 Ja hadde ikke ment at noen skulle "lese" lakk-koden utifra bildet her nei.. Hehe.. Men tenkte det muligens kun var en mørk blå lakk-kode på a6'n 2000 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2008 Har du ikke klistrelapp på bilen (i reservehjulsbrønn el.l bak) eller i serviceheftet hvor koden står? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2008 Som sagt, har ikke mulighet til å sjekke dette nå. Men er ikke så farlig.. Får bare vente ett par dager med å bestille det jeg skulle bestille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2008 Den står i serviceheft under type betegnelsen. Fks på min Touran stårdet LD7X tipper at de er 4Tall/Bokstaver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2008 Ser ut som Ming Blå Perlemor. Blir den litt lilla i spesiellt lys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...