#1 Skrevet Mai 25, 2008 Hei. Mulig det er feil navn og mulig dette er re-post, men synes dette var faktisk gjennomført og bra. Jeg vil jo tro dette er til interesse for en del her inne Kos dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2008 Ble rett og slett kvalm når jeg så de 2 videoene. At folk virkelig gidder å putte så mye energi ned i noe som ødelegger bilene, og gjør de helt totalt ubrukelig å kjøre. Hadde vært bedre å heller brukt all denn tiden/pengene på full restaurering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2008 VW Bussens svar på SportQuattro hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2008 Ble rett og slett kvalm når jeg så de 2 videoene. At folk virkelig gidder å putte så mye energi ned i noe som ødelegger bilene, og gjør de helt totalt ubrukelig å kjøre. Hadde vært bedre å heller brukt all denn tiden/pengene på full restaurering. Ubrukelig å kjøre? Kom fra han med ekstremt lav bil uten skilter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2008 Ubrukelig å kjøre? Kom fra han med ekstremt lav bil uten skilter? Ser jo i den første filmen hvordan disse innkorta "klovne" bilene fungerer. Bortkastet tid og energi spør du meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...