#1 Skrevet Mai 25, 2008 Får ikke av felgen på venstre side framme, Hva skal jeg gjøre?:confused: Har en A6 1.8TQ AWT Avant 2001 HJELP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2008 Skru bolter halveis ut. Kjør sakte fremmover mens du svinger krappe svinger til høyre og venster så pleier det å slippe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2008 Du kan også bruke en gummiklubbe å slå på dekket med, da også pleier det å komme etter litt banking. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2008 Skru boltene litt ut, kjør fremover og smell inn bremse. Gjør dette et par ganger så kommer de nok skal du se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2008 Pass på at bilen står støtt (dvs ikke bare på originaljekk) og spark til det du har nederst og øverst på dekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2008 På damas polo (stålfelger på vinter) så slo jeg med en 2x4" plank på innsiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2008 Hang fast på min også når jeg skulle ha av vinterhjula.Vrikka bare i alle kanter jeg så kom den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2008 Skal du skru ut boltene litt for å kjøre felgen løs, ville jeg skrudd ut minimalt - kanskje 3-4 gjenger, bare nok til at felgen er løs og du kan vrikke den ut og inn. Vil nødig at boltene skal knekke og gjøre så felgen hopper av og lager uhyggelig merker eller bulker i hjulbuene/skjermene dine. Men prøv å spark først, mens du snurrer hjulet litt og litt rundt og sparker på et nytt sted for hver gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 26, 2008 Jeg pleier å banke på dekket med gummiklubbe. Du kan faktisk banke bulker i billige alufelger med gummiklubbe (påstår ikke at felgene dine er av sånn sort ) Evnt kan du legge noe skumgummi eller ei litt tjukk fille rundt en 2x4", legge denne langs kanten på hjulet og banke på denne med klubba. Snurr på hjulet og bank på forskjellige steder rundt hele så løsner det nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...