#1 Skrevet Mai 25, 2008 Hei Hei Felleskjøring Vålerbanen Søndag 8 JUNI Prøver oss på felleskjøring for dagstur til klubbtreffet på våler iår. Starter tidlig så vi får mest mulig utbytte av dagen der oppe. STATOIL TELEMARKSPORTEN SØNDAG 8 JUNI KLOKKEN 0630 De som ønsker og slå seg på gir beskjed her eller sender en melding. mobil til meg Lars Erik 4696 5434 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2008 ble jo veldig velykket til værste da med felleskjøringa ditt. har hatt i tankene jeg værtfall og ta dagstur. Men jeg værtfall må se det litt ann om jeg har bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2008 kan vel rette litt på meg selv ..... jeg kan ikke dra likevel i år grunnet firmatur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2008 Noen som kunne tenkt seg dagstur ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2008 Skal jeg, skal jeg på dagstur på søndag. Kjører da fra Notodden. Vi får avtale om å møtes i Drammen hvis det er noen som kommer fra Grenland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2008 Jeg vil prøve på tur søndag ja. Når starter du Torstein ? så jeg kan sette start og avreise for oss slik at vi kan møttes sånn ca i drammen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2008 Vi brukte snaue fire timer fra Notodden til Våler i helga som var. Da hadde vi et et par stopp underveis. Vil anslå tre timer til Våler fra Drammen. Burde derfor møtes i Drammen i senest klokken åtte, eller hur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2008 Låter bra men tidlig det der..... Starter 0630 fra porsgrunn jeg da. Setter det som starttid fra telemarksporten. Beregnet gulesider 1time 30min til drammen så skal gå fin fint det da . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2008 Telemark er en kjedelig gjeng altså! Jeg reiser opp fredagen og blir der hele helgen Det blir grilling og masse pils!! og kansje litt bilkjøring!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 5, 2008 Ingen fler som kunne tenkt seg turen ? Blir værtfall meg fra porsgrunn. møter mr s4-6 i drammensplassene og rosa cab fra oslostrøket... GI lyd ! 4696 5434 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 7, 2008 Ingen som jeg da forstår ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 7, 2008 De som bestemmer seg i siste liten for heller slenge seg på. Jeg foreslår ihvertfall at jeg og Lars møtes på By The Way i bunn av Lierbakkene klokka 08:00. Om noen andre vil slå følge derfra, eller tidligere, er de selvsagt hjertelig velkommen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 7, 2008 Ekke noe stress det Torstein. Neste stopp for oss blir ESSO Slependen. Avreise klokken 0845 derfra. Noen biler derfra også som ble med på turen ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...