#1 Skrevet Mai 25, 2008 Skal finne meg nye felger til min a4. Bilen er ikke senka så jeg lurer på hvordan det er å kjøre med 19" med tanke på subbinng å komfort. Aldri kjørt på 19" på privat bil. Er det mye forskjell på 19 å 18 med tanke på kjøre komfort. Fant denne i sverige. alt nr 4. Eller kunn kjøre felgene å kjøre dekk utenom!! Noen synspunkter/ tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2008 Skal finne meg nye felger til min a4.Bilen er ikke senka så jeg lurer på hvordan det er å kjøre med 19" med tanke på subbinng å komfort. Aldri kjørt på 19" på privat bil. Er det mye forskjell på 19 å 18 med tanke på kjøre komfort. Fant denne i sverige. alt nr 4. Eller kunn kjøre felgene å kjøre dekk utenom!! Noen synspunkter/ tips? 19 tom på usenka bil ser helt teit ut, så hvis du ikke skal bytte fjærer så ville jeg satset på 17 tom. Bortsett fra det så er det helt ok å kjøre på 19 tom med 225 eller 235/35 19 dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2008 ok. Hva med 18" med lav profil dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2008 ok.Hva med 18" med lav profil dekk? Ser fortsatt rart ut, men er i grenseland for hva som du kommer til å synes ser bra ut. Prøv et hjul og se før du bestiller, er mitt tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2008 faen. bør kansje vurdere å senke bilen.. Syns 17 er litt litë!!!??? Får man noen kule 17 orginal felger..? Eller så blir det rs4 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2008 har 19" på min. synes ikke det ser noe teit ut. men nå er den senket 10-20mm orginalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2008 ok. Har du et bilde?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 25, 2008 BIlen min har 19", bra å kjøre på det!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 25, 2008 har du senka den tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 25, 2008 har du senka den tom[/quote Det er orginalt S-line understell, det er senket fra fabrikk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...