Må nakkestøttene være på plass for å få godkjent bakseter hos BT?

Anbefalte innlegg

Skal omklassifisere Audien og i mangel på bakseter til en fornuftig pris kjøpte jeg komplett stoffseter bak fra en Audi 100, har hevet ut gitteret no og satt i bunnen, for orginalryggen i skinn med seler og det hele var bare lagt ned, så det var velstand det, så skulle jeg bare flytte over nakkestøttene og det viste seg at S4 seteryggen bare har to breie nakkiser mens det fra 100`n hadde tre smale, så de gikk ikke oppi.

No kan jeg bare flytte over hele ryggen for godkjenningen sin del men det er jo straks litt mer arbeid, så jeg vil jo helst slippe hvis det er unødvendig.

Uansett vil jeg ha fatt i to sånne breie nakkestøtter hvis det er noen som har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, får prøve å ringe de i morgen, blir vel satt over til hundre forskjellige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva fant du ut? Jeg er i samme situasjon:S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg flyttet over ryggen, sjekket litt og fant ut at "nakkestøtter er livsviktig" det er jo forsåvidt sant men jeg regnte ikke med å bli møtt med noen forståelse med en billig unnskyldning som at "jeg glemte å sette de på" eller "jeg har ikke fått de enda" eller noe sånt. Så jeg fant ut jeg skulle spare meg det bryderiet og brukte sikkert en liten time på å flytte over ryggen.

En annen ting er no at då fikk de mer tid til å pirke på annet tull med bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg slengte ut nakkestøttene bak i gamlegolfen min, og har aldri fått noe påpakk for det. Nå var det riktignok senkesett jeg var inne for å få godkjent men :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.