Bilder: 24t Roadtrip til Parts & Retards

Anbefalte innlegg

Tidlig fredag morgen la tre VACN medlemmer ut på tur til østlandet.

 

Follo ble plotta inn på navigasjonen.

 

Slik går det når gutta drar på shopping ...

 

...

 

Stoppa underveis for en liten pause og testa BackStreet Boys looken vår.

DSC_5190copy.jpg

 

Tøffe typer!

DSC_5208copy.jpg

 

Skal, skal ikke... kjøre forbi?

DSC_5213copy.jpg

 

Litt mer posering ved nytt stopp.

DSC_5227copy.jpg

 

Fremme ved Horten - Moss ferja etter 7 timers kjøring inkl stopp.

DSC_5230copy.jpg

 

Litt Top Gear titting under overfarten.

DSC_5231copy.jpg

 

DSC_5255copy.jpg

 

Etter å ha forvilla oss inn i Sverige og hos slektbesøk kom vi frem til hvor vi skulle.

DSC_5270copy.jpg

 

Som en guttunge i leketøysbutikk.

DSC_5271copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å komme oss unna så kjapt som mulig :P

DSC_5426copy.jpg

 

 

Nattmat ble handla i Kristiansand.

DSC_5439copy.jpg

 

Turen tok på for noen av oss.

DSC_5455copy.jpg

 

Vell hjemme.

DSC_5461copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig fin den golfen din:) Punktert bak eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil, bra tur, god historie.. aaahh.. alt som skal til for å få tiden til å gå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig fin den golfen din:) Punktert bak eller?

 

Han punkterte faktisk i samme dekket som meg, bare et par dager etter. Faktisk ganske morsomt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, good times.. hehe.. Var en kongetur det er altså! :D Anytime er jeg med igjen med gutta boys! Morro i fra begynnelse til slutt (sett bort fra kr.sand smellen vi hadde)... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidlig fredag morgen bla bla bla....

Som en guttunge i leketøysbutikk.

DSC_5271copy.jpg

 

SE like t-skjorter!! Nesten som et tvillingpar :P

 

Så veldig gøy ut den turen : rock :

Men denslags shoppingturer må jo kunne annonseres før avreise..det kunne jo være at flere ville henge med på "harrytur" : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vei igjennom Arendal kjørte vi rett inn i dette:

 

DSC_5395copy.jpg

 

DSC_5406copy.jpg

 

Jeg kjenner ikke igjen stedet i disse to bildene... :confused:

 

Jeg vet hvor det første bildet er tatt (det fra fvn.no), like rundt hjørnet for der Lars-Inge bor, faktisk, men hvor er de andre 2 tatt?

 

Ikke fins det noen Mercedes patruljebil her i byen heller!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var ganske spontan egentlig tror jeg. I hvert fall fra meg som tok avgjørelsen kl. 23.30 kvelden før. :D Hadde vært kult en gang å hatt en skikkelig harrytur med lokallaget altså!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke fins det noen Mercedes patruljebil her i byen heller!

 

Når det er væpnet aksjon kan det ofte være greit med støtte fra operative karer fra nabobyen....

 

 

Forøvrig:

Når man først legger ut en slik tråd så er det vel obligatorisk å liste opp hva handelen bestod i og priser på sakene ? Rimelige eller sjeldne deler ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det er væpnet aksjon kan det ofte være greit med støtte fra operative karer fra nabobyen....

 

Joa, har bare aldri sett noen Merc patruljebiler her i distriktet. Vet ikke om de har noen i Kristiansand heller... Trodde det bare gikk i Ford, Nissan og VW blant personbilene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... Jøss, flere som har vært på roadtrip tenkte jeg..

Var en morsom tur dette ja, mye morsomme bilder og ikke minst det sol nedgangs bildet der tar jeg kreds for..hehe

Det ble jo skikkelig bra jo :) (forøvrig er det jeg som har tatt bilde av de løpende Politi folka. (ikke fullt så imponerende :D)

Det ble handlet godt... Er rimelig fornøyd, selv om lista til Håkon enda er lang :)

Det ble også handlet inn litt øl, 2 kasser Corona til meg selv ifra Sverige.. Tollet selvfølgelig : rolleyes

Hentet en mk1 Gti girkasse, servo og masse masse gromme utvendige og innvendige detlajer til caddyen :)

 

Når det gjelder det Politi greiene her, så var vel ikke dette i Arendal?

Det var i Skien, så Per Henrik ser nok riktig her at dette ikke er i Arendal.. :)

Det var litt imponerende Per Henrik :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, bra billedserie--- :D

 

Takk for besøket og velkommen igjen... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var litt imponerende Per Henrik :)

 

Man kjenner seg da igjen i sin egen hjemby vettu!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kjenner seg da igjen i sin egen hjemby vettu!

 

Nå vet ikke jeg nøyaktig hvor stor den byen din er, men om jeg hadde sett et så dårlig bilde av ei gate i Stavanger så skal det en del til for at jeg hadde kjent meg igjen.. :) Men sier ikke at jeg ikke eier stedsans...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg nøyaktig hvor stor den byen din er, men om jeg hadde sett et så dårlig bilde av ei gate i Stavanger så skal det en del til for at jeg hadde kjent meg igjen.. :) Men sier ikke at jeg ikke eier stedsans...

 

Mannen jobber som mobilvekter... ;) tenker han har tråkket litt flere plasser litt oftere enn en vanlig bosatt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_5270copy.jpg

 

Har du orden i sakene mr. Sandberg ? : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mannen jobber som mobilvekter... ;) tenker han har tråkket litt flere plasser litt oftere enn en vanlig bosatt..

 

Det forklarer kanskje en del ja... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Når det gjelder det Politi greiene her, så var vel ikke dette i Arendal?

Det var i Skien, så Per Henrik ser nok riktig her at dette ikke er i Arendal.. :)

Det var litt imponerende Per Henrik :)

 

Ut i fra bildene vil jeg tro dette var på Vallemyrene/Eidanger, like ved e18. I såfall er det ikke i Sien heller, men i Porsgrunn. Går en stjernegris som patruljebil i området der også.

 

Uansett så det ut som en tøff tur! Kul historie og bra med bilder. God underholdning i noen minutter etter jobb :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut i fra bildene vil jeg tro dette var på Vallemyrene/Eidanger, like ved e18. I såfall er det ikke i Sien heller, men i Porsgrunn. Går en stjernegris som patruljebil i området der også.

 

Uansett så det ut som en tøff tur! Kul historie og bra med bilder. God underholdning i noen minutter etter jobb :)

 

hehe.. Jeg mente å si nærmere Skien.. :D

Det var iallefall ikke Arendal :)

 

Godt at du ble underholdt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for rosen folken! Som mange her ser er ikke geografi kunnskapene våre de beste :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for rosen folken! Som mange her ser er ikke geografi kunnskapene våre de beste :P

 

Dine er iallefall helt på villspor.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mannen jobber som mobilvekter... ;) tenker han har tråkket litt flere plasser litt oftere enn en vanlig bosatt..

 

Det stemmer, og har også jobbet som blomsterbud før det ;)

 

Uansett så er den døren hvor politimannen ble avbildet like ved siden av veien, og jeg kjører forbi der daglig for tiden (pga veiarbeid), uansett om jeg skal til jobb, gjøre ærend eller bare ut og cruise.

 

Ut i fra bildene vil jeg tro dette var på Vallemyrene/Eidanger, like ved e18. I såfall er det ikke i Sien heller, men i Porsgrunn. Går en stjernegris som patruljebil i området der også.

 

Det var der jeg trodde det var, eller kanskje nede ved Heistad (gamle E18), men jeg klarte ikke helt å sette navn på det, så jeg fant det klokelig å holde kjeft : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

 

 

Det var der jeg trodde det var, eller kanskje nede ved Heistad (gamle E18), men jeg klarte ikke helt å sette navn på det, så jeg fant det klokelig å holde kjeft : smil :

 

 

Du er såpass godt kjent der også ja. Du kan liksom svare på alt du? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.