#1 Skrevet Mai 26, 2008 Har en A3 2.0TDI dSG som jeg kjøpte for et par uker siden.. Fikk nå nettopp temperatursignal i dashbordet, og fant ut at det var olje i kjølevæska. Dette er noe bilen har vært inne for før, og møller "fikset dette". Nå viser det seg at det ikke er i orden, og de sier nå at de må inn og montere en "hylse" i blokka, og bytte toppakning, pris jeg fikk på det var 35000.. Noen som vet om dette er vanlig på disse bilene, og hva det vil si å montere inn denne hylsa? Tror heldigvis importøren hjelper meg med prisen på reperasjonen, så går nok i orden dette. Bare kjedelig etter 3 uker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2008 2005-modell? Dette må da være noe som må gå på garantien selv om bilen er importert? Synes uansett det var 'noe' (les: grusomt) høy pris på bytte av toppakning.. Har Møller 'fikset' dette før, synes jeg også det er rart hvis ikke de tar det på sin kappe, i hvertfall brorparten av utgiftene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2008 2004... Dette skjedde nettopp så har ikke hørt så mye med han importøren, om det er garantien eller om han betaler av egen lomme. 35000 ja, å da fiksa de også inn "den hylsa" i blokka, som jeg ikke helt vet hva de mener med Kommer uansett ikke til å gjøre dette hos møller, bare om de dekker litt av det siden den har vært inne for det før. Men det tviler jeg på at de gjør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...