Anbefalte innlegg

Har en A3 2.0TDI dSG som jeg kjøpte for et par uker siden.. Fikk nå nettopp temperatursignal i dashbordet, og fant ut at det var olje i kjølevæska. Dette er noe bilen har vært inne for før, og møller "fikset dette". Nå viser det seg at det ikke er i orden, og de sier nå at de må inn og montere en "hylse" i blokka, og bytte toppakning, pris jeg fikk på det var 35000.. Noen som vet om dette er vanlig på disse bilene, og hva det vil si å montere inn denne hylsa? Tror heldigvis importøren hjelper meg med prisen på reperasjonen, så går nok i orden dette. Bare kjedelig etter 3 uker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2005-modell? Dette må da være noe som må gå på garantien selv om bilen er importert? Synes uansett det var 'noe' (les: grusomt) høy pris på bytte av toppakning.. Har Møller 'fikset' dette før, synes jeg også det er rart hvis ikke de tar det på sin kappe, i hvertfall brorparten av utgiftene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2004... Dette skjedde nettopp så har ikke hørt så mye med han importøren, om det er garantien eller om han betaler av egen lomme. 35000 ja, å da fiksa de også inn "den hylsa" i blokka, som jeg ikke helt vet hva de mener med :S Kommer uansett ikke til å gjøre dette hos møller, bare om de dekker litt av det siden den har vært inne for det før. Men det tviler jeg på at de gjør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.