#1 Skrevet Mai 26, 2008 Skal slipe av bremsetromlene, kan jeg grunne de med epoxy grunning eller vil det boble av rimelig fort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2008 Hvorfor? Det er jo bare å slipe lett og male over med glatt Hammerite i passende farge, holder sikkert i 2 år.. Ellers sier de vel også at varmespray (som kan være et alternativ) sitter best på litt rustent underlag, men der jeg har bruk det, forsvinner lakken over vinteren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2008 Driver og sandblåser og har epoxy grunning i sprøyta likevell, så da hadde det jo vært like greit Men da blir det nok hamerrite... Lønner jeg meg på og sandblåse det helt rent før jeg påfører hamerrite? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2008 Hammerite mener vel selv at det skal være igjen litt oksydering, og de har faktisk egen grunning for bart metall, så dette får du nesten sjekke med Hammerite! Jeg bare børster rent og kliner på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...