#1 Skrevet Mai 26, 2008 Me har ennå mye skiltplater igjen, alle må ha dette på bilen før me fyge te Våler. Husk at pengene går te lokallagskassen, og bidrar te å kjøpa inn div. te fellesskapet (Utenom Frank som går på kritå).. Prisen e 50kr pr stk! Eg komme te å ta me et lass på lokallagsmøtet kommende søndag, sånn de så vil kan kjøba. Kan også møta folk. TLF: 46 44 59 39 Mvh Lokallagsleder Stavanger Rune Hagelin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2008 Det naturliga å spør om nå e KOR BLIR DET AV KLISTER???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2008 Vil også ha vwaudiclub-merker! Rune: ta med valsa på søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2008 Hadde ikje Kjell klister? Roar: Yepp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2008 Håper jeg har fått nybilen til søndag sånn at eg kan få skiltplater på den og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2008 Jeg trenger skiltplater til mitt nye "vidunder"... Klarte jo å selge de gamle jeg hadde med den gamle bilen Er ikke så tøfft å kjøre på Gottfred Schutz eller hva nå enn forhandleren het Jeg er også interresert i nøkkelring og klistremerker. Har tenkt å komme en tur på søndagen. -JM- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2008 Gudd trenge ei skjiltplada jallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2008 Klistremerker har jeg mange av og disse tar jeg med på søndag. Nøkkelring må du nok vente med til Våler for å kjøpe ettersom dette er ikke noe vi har på lokallagene. Regner i hvert fall med at de har det på Våler. Som Rune sier i toppen, skiltplater har vi MASSE av nå, så alle kan få kjøpe! Kasserer/Materialforvalter Kjell K Roulund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...