Anbefalte innlegg

Me har ennå mye skiltplater igjen, alle må ha dette på bilen før me fyge te Våler. Husk at pengene går te lokallagskassen, og bidrar te å kjøpa inn div. te fellesskapet (Utenom Frank som går på kritå)..

 

Prisen e 50kr pr stk!

 

Eg komme te å ta me et lass på lokallagsmøtet kommende søndag, sånn de så vil kan kjøba. Kan også møta folk.

 

TLF: 46 44 59 39

 

Mvh

 

Lokallagsleder Stavanger

Rune Hagelin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det naturliga å spør om nå e KOR BLIR DET AV KLISTER????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil også ha vwaudiclub-merker! Rune: ta med valsa på søndag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikje Kjell klister?

 

Roar: Yepp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper jeg har fått nybilen til søndag sånn at eg kan få skiltplater på den og! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger skiltplater til mitt nye "vidunder"... Klarte jo å selge de gamle jeg hadde med den gamle bilen :(

Er ikke så tøfft å kjøre på Gottfred Schutz eller hva nå enn forhandleren het :P

 

Jeg er også interresert i nøkkelring og klistremerker.

Har tenkt å komme en tur på søndagen.

 

-JM-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gudd trenge ei skjiltplada jallefall :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klistremerker har jeg mange av og disse tar jeg med på søndag. :) Nøkkelring må du nok vente med til Våler for å kjøpe ettersom dette er ikke noe vi har på lokallagene. Regner i hvert fall med at de har det på Våler. :)

 

Som Rune sier i toppen, skiltplater har vi MASSE av nå, så alle kan få kjøpe! :)

 

Kasserer/Materialforvalter

Kjell K Roulund

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.