#1 Skrevet Mai 26, 2008 hei, sitter å mimrer tilbake på en fotosession vi hadde for noen år tilbake. kunne dette vært intresant å fått til igjen??? jeg er ihvertfall litt gira på det. er bare ment som en lufting av forslaget. legger ved en link fra sist gang http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=11861&page=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2008 Dette er jeg med på, hørtes artig ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2008 Er ikke dette noe vi kan gjøre kombinert med photo shoot på feiring som er til søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2008 Dette er jeg med på.... må jo ha noen bilder av bilen i fart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2008 vi snakket litt med bjørn-erik om dette og det skal mest antagelig la seg gjøre på en liten strekke inn til bruket. trenger jo ikke stor hastighet for å få til dette. jeg stiller gjerne som fotomann på dette. bare vi har noen som stiller med en bil den kan tas bilde fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2008 Dette skal vi få til. Ser for meg at bildene blir best litt på kvelden. Skal komme tilbake til en tid som passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2008 Ang pent lys på kvelding osv så hadde varemessa på lillestrøm vært et perfekt sted for foto. Var der med brodern og en kompis å tok noen bilder, utrolig fete foto spots, men i å med at jeg er så ufattelig dårlig bak speilrefleksen så blei det ikke så bra. Hvis ikke dette kan kombineres så skal jeg se om jeg får satt opp en egen dag for dette på kveldingen, må bare vente til mørket faller før 2300 på kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...