Anbefalte innlegg

Som han ene under videoen har kommentert: FUCK ME!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes sint ut den der. Litt lagg da men.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenke seg til å turbo konvertere kansje en av verdens desidert beste 6 sylindrede motorer!

HPF for BMW minner meg litt om HGP for VW:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De lager visst veldig bra systemer... Hørt mye bra.. Og den pressa de lager til BMW'n er sjuk :D

ESS lager ingen kompressor. De syr sammen braketter og software som fester Vortech kompressorer til BMW. Vet ikke om det er ESS som produserer software heller. Men alle biler jeg har sett fra ESS er imponerende. BMW lager effektive motorer som jeg ikke skjønner hvorfor VW gjør. Kan ha noe med pris å gjøra. Ikke at VW KAN lage... HGP gjør det folket vil VAG skal gjøre:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ESS lager ingen kompressor. De syr sammen braketter og software som fester Vortech kompressorer til BMW. Vet ikke om det er ESS som produserer software heller. Men alle biler jeg har sett fra ESS er imponerende. BMW lager effektive motorer som jeg ikke skjønner hvorfor VW gjør. Kan ha noe med pris å gjøra. Ikke at VW KAN lage... HGP gjør det folket vil VAG skal gjøre:)

Nei nei.. Er vel stort sett Vortech og noen Rotax(?) som lager presser.. Men ESS lager jo opplegget slik at det passer og ser BRA ut.. Mener jeg leste at ESS gutta lagde software også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja de veit å skryte på seg hester de amerikanerene... hehe.. Ikke i verden om det er over 1000hk i den motoren der, og ikke tror jeg på at de klarer 750hk på original innmat og eksos heller.

Se på V.S sin 3.8l M5 motor med monster turbo og 1,8bar i ladetrykk så skjønner man litt mer om hva som trengs for å få ut over 1000hk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VS sin forteller litt ja. Makan til bygg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

USA HK vs Rototest hk.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett, den gikk bra :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.