#1 Skrevet Mai 26, 2008 Hvordan demonterer man interiøret i døra, uten å knekke listene og diverse andre deler. Er høyre framdør som skal demonteres. Skru ut skruen som er ved dørhåndtaket, og dra listen framover/bakover/rett ut? og finne flere skruer der? Hadde vært fint å visst hvor klipsene til interiøret sitter fast i døra også, så man vet hvor man skal være forsiktig med å rive. Hadde en liten erfaring med en klips som satt bedre fast, enn hva plastikken tålte bake i bagasjerommet, så skeptisk til å bare rive for å prøve og feile. Audi A4 '96 avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2008 Trenger vel ikke av med den listen, om jeg tenker på den samme som deg.. Finner vel en bak dørhåndaket ja, en bak et litt knotete deksel der du tar i døra for å ta den igjen.. noen på hver side av dørsiden og muligens under.. da skal dørtrekket bare dras opp og ut.. ganske simpelt igrunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2008 Fant tre skruer som var synlige, ingen under døra. Prøvde å dra opp interiøret (holde i dørhåndtaket og dra), men klarte bare dra den 2-3cm oppover, og virket som at bunnen (plastikken ved høytaleren nede) hang fast, prøvde å dytte ut nede samtidig som jeg dro, men funker dårlig. Bare å ta musklene til kraft og dra til hele interiøret kommer, eller har jeg glemt en skrue som vil gi meg hodepine på minibankkortet fordi interiøret blir ødelagt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=47826 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2008 Takker, får glo litt på klipsene fra bildet og se hva jeg får til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2008 Der er to skruer som går rett inn i døra midt i dørhåndtaket også, så er det bare til å løfte opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2008 Aha, var ikke verre enn det nei. Etter at skruen i midten (bildet over) var fjernet, var det en liten del som man bare dyttet ned, fant to skruer, og løftet interiøret enkelt av døren. Takker for hjelpen folkens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...