Anbefalte innlegg

noen her som vet hvor omfattende det å bytte clutch på en audi s6 plus. regne med det samme fremgangs måte på alle 4.2l . evt om det finnes en beskrivelse på nett en plass. på min bil er det mest sannsynlig fingrene på lamellplaten som har knekt av en eller annen grunn. og det er vel like greit å bytte alt når man har nede alt. fikk en pris på møller på 10000 i arbeid og 4000 i deler. så om det ikke er mye arbeid, tenkte man om det lar seg gjøre og ordne det selv: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen her som vet hvor omfattende det å bytte clutch på en audi s6 plus. regne med det samme fremgangs måte på alle 4.2l . evt om det finnes en beskrivelse på nett en plass. på min bil er det mest sannsynlig fingrene på lamellplaten som har knekt av en eller annen grunn. og det er vel like greit å bytte alt når man har nede alt. fikk en pris på møller på 10000 i arbeid og 4000 i deler. så om det ikke er mye arbeid, tenkte man om det lar seg gjøre og ordne det selv: rock :

Det var jo ikke så værst pris,fikk tilbud på 23000,- på merkeverksted(: bh :)

Det er "litt" jobb,men har du skrudd litt bør det jo gå greit,men spør du meg så er det en nødvendighet

å ha en løftebukk og en girkasse jekk.;)

Det er rimlig rett fram, av med eksos,deksler,drivaksler osv. Det som er var mest knoting for meg,var

den ene gir overføringen,ta begge disse av før du løsner kassen!!

Og å få på plass cluch pumpen på plass igjen når jobben var gjort(lønner seg å ta av hele isteden for å måtte lufte systemet etterpå).

Du bør nokk regne med noen dager første gangen det gjøres;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. tenkte nok det var mye arbeid ja. ikke så lett å ha tilgang til bukk i flere dager nei: gråter :. har to andre firma som skal gi pris,får sikkert svar imorgen av den ene . hvor bruke dere bestille deler til plusen. det er jo helt umulig å finne noe i usa til den. synes ikke det var så ille pris på møller da. 5200 minus 1500 i pant får den gamle. dvs. ca. 3700. men penger spart er penger tjent. det rare var at mekonomen skulle ha, 6200, og det var ikke komplett. bare cluch og utløser-lager. ikke lamell platen, den som mest sannsynlig er gåen: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.