#1 Skrevet Mai 26, 2008 Da er det nok en gang på tide med treff, Håper dere som er hjemme tar turen nedom. Jeg har med skiltplater og klistremerker/jubileumsmerker til dem som ønsker dette. Vi ses klokken 19.00 på Arenum....HUSK at vi står utenfor Storcash nå som det er så digg vær! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2008 Ingen fra Askøy som skal i morgen? Hadde passet bra siden jeg har litt problemer med bil for tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2008 jess da passet det endeligt med treffene for min del:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2008 Jeg stiller med "ny" A6 Avant: rock :: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2008 tar turen jeg og Hvor mye var det du skulle ha for beltene tthomaz? Kan sende meg en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2008 Fin futt, hvis pakken min er kommet stiller ikke jeg. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2008 Kommer innom eg også Thomas, 50 kr du skulle ha for skiltplate?? Ole Jørgen..Grattis med ny bil!!!!! Den må vi titte på i morgen!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2008 Jobber.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 27, 2008 Kommer innom eg også Thomas, 50 kr du skulle ha for skiltplate?? Ole Jørgen..Grattis med ny bil!!!!! Den må vi titte på i morgen!!! Takk:) Ja det må vi gjøre vet du:) Ja det er en vel en grønning per skiltplate..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 27, 2008 Jeg stiller. Jeg skulle hatt 2 skiltplater Thomas. Kristian Fromreide: Trenger du skyss? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 27, 2008 Tar med meg masse plater og merker. Dem, koster 50,- stk og ta med runde beløp slik at jeg slipper og vekse så mye. Takker! Skaala jeg sender deg en SMS' TThomaz stiller i TT`n idag også wiiiiiiiiiiii 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 27, 2008 I`ll be there. Hvis noen er interessert i å kjøpe S4 BiTurbo, så kan den vises på treffet idag;) Og jeg får carbon fangere til einseren, så de må jo hentes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 27, 2008 Svinger innom om eg rekker det, vet ikke helt når eg er ferdig på jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 27, 2008 Eg tek turen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 27, 2008 Eg er på haltenbanken akkurat no så kan bli litt vannskelig.... Jaja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 27, 2008 Hjemme i kragerø nå, så kan ikke komme nå desverre:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 27, 2008 Tar turen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 27, 2008 Er hjemme i kragerø, så kan ikke komme i dag desverre:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 27, 2008 Svinger innom om eg rekker det, vet ikke helt når eg er ferdig på jobb. Ny bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 27, 2008 Ny bil? Nei, dårlig med det enda desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...