HJELP!! Koblingskjema 80 cab

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som kan hjelpe meg med koblingskjema til Audi 80 Cab 2.3E 1992..? Har problem med att vindusknappene på dørene ikke virker bare den felles knappen i midtkonsolen. pluss at vindua går ned ved starting =\ noen som kan hjelpe:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vindu ned ved start er _ofte_ bryteren i vindusramma, (jeg må se å få byttet/fikset denne snart..) men skjema har jeg ikke.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okaj takker for tipset får se på saken. snakket med impotøren av audi i dag å dei viste meg ein side der ein kan kjøpe utskrift av alle audi/VW ledningsnett osv... så skal se på dette i kveld :)http://www.erwin.audi.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm der var det ikke noe koblingskjema=\ Noen som kan hjelpe med dette..? Må ha over vindu og cab:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tror jeg du kan bare glemme å spørre om her... Prøvde på det samme jeg også når jeg hadde cabben... Ingen som hadde.... Kjempet en stund med å få tak i.. Eneste måten jeg fikk tak i det var via en "bekjendt" som jobbet på møller... Fikk det på papirutskrift, men har ikke peil på hvor dette er i dag... men du kan jo høre med dem da.. Spørre fint..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Generelt er det enten brudd i kabler i gjennoføring til dører eller bagasjelokk, eller brytere som slutter å funke særlig bra. Litt knot å finne ut av, men helt mulig selv uten skjema. (Men si fra hvis du finner skjema! :P)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skjema til de fleste gamle audier jeg. Er på tysk da;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hadde vert fint om du hadde til min ;) tysk eller noe anna spåk ikke så nøye alt kan vere til hjelp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg får scanna det, eller tatt bilder. Har perm-utgaven:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okaj det hadde vert topp:D takker så langt;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg det ut her da! Sikkert andre som er plaga med det samme!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.