#1 Skrevet Mai 26, 2008 Har nå en 80 B4 bruksbil, og synes viften blåser vannvittig lite luft. Bråke, det gjør den, men hadde nok slitt skulle jeg forsøkt å slukke en fyrstikk for å si det sånn. Hadde samme problemet på en type89 Coupé. Er viftene bare så dårlige, eller er det noe en kan gjøre med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2008 er samma driten på min og.... har bestilt ny vifte fra AutohausAZ så får vi se om det hjelper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2008 Sjekk om det er pollenfilter, og om dette evt. er tett. Det er nemlig ikke sjelden at det går tett fordi det sjelde/aldri blir byttet, og da greier ikke viften å flytte noe luft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2008 Sjekk om det er pollenfilter, og om dette evt. er tett. Det er nemlig ikke sjelden at det går tett fordi det sjelde/aldri blir byttet, og da greier ikke viften å flytte noe luft. Ikke dumt tips. Skal sjekke ut dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2011 har hatt problemer med min vifte også, men jeg fant ut av det i dag. børstene på motoren var slitte. må nok bytte de ut, men tøyde fjæringene litt så d fungerer en stund litt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2011 Hadde samme problemet på min, skiftet pollenfilter og vips så blåste den som bare det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...