#1 Skrevet Mai 26, 2008 Hvorfor er ikke han å se/innvitert på gatebiltreffene/audiklubbtreffene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2008 link til hjemmesiden hans http://www.martinssonracing.se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2008 960 hk i motor ja...... burde holde det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2008 Hvorfor er ikke han å se/innvitert på gatebiltreffene/audiklubbtreffene... Kanskje folk føler seg utkonkurert før han har møtt opp, haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2008 Det der er det råeste jeg har sett og hørt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2008 : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2008 her er han på tørt føre. http://www.youtube.com/watch?v=_Dfz-FJlRcM&feature=related og han med s4 i rundkjøring en syk syk mand. skule fått han over til hovedtreffe på våler. kan ikke klubben innvetere han da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2008 mener jeg hørte i helga at han var invitert til gatebil på rudskogen? om han kommer vet jeg ingenting om... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 28, 2008 Hvorfor er ikke han å se/innvitert på gatebiltreffene/audiklubbtreffene... Han vært å kjørt på flere av gatebils Juli/september treff. Et par av dem har endt med ras på fredagen alt, hvis jeg husker riktig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2008 det der er sykt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 29, 2008 haha, hør på kommentatoren. "..han ser ut til at åka kun fordi det e kul.." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 29, 2008 haha, hør på kommentatoren. "..han ser ut til at åka kun fordi det e kul.." Å fan va kul det e: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...