Anbefalte innlegg

Kjøpte bilen her for en liten uke siden....

 

Synes å ha lagt merke til at den går litt forskjellig fra gang til gang jeg kjører den.... Men en ny oppstart får den i form igjen...

 

 

Ved pådrag virker det som om ladetrykket kommer i starten ved 3-4 tusen og uteblir etter å ha passert 4500 runder ca... Går dårlig oppover før den igjen gjør et par rykk og napp ved 5200 og 6000...

 

 

Har ikke målt ladetrykket enda, men håper å få gjort det imorgen den dag.... Hva er forresten orginalt ladetrykk på denne ???

 

Er det en eller annen smart skalle som klarer å hjelpe meg med dette ?????

 

VAG COM hadde ingen feilmeldinger å komme med annet enn G40 camshaft position sensor - short to ground !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

registeret nylig vært skiftet??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei du det veit jeg faktisk ikke.... er en hel haug av nye deler oppi der....

 

men nekter å tro det er mekanisk da det kommer og går litt sånn som det passer seg...

 

Men i dah gikk bilen som ei kule 0 problemer... Har kun gitt en kjærlighånd til N75 ventilen :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har jo vanlige problem som n75, lmm og vacum slanger da som du kan starte med første.. men ang den feil koden så hadde jeg feil på den en gang på min s3, men husker ikke om det var g60.. justerte værtfall inn reg reima skikelig å da forsvant den. kan jo også vær at sensoren er død da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det som er litt merkelig er at problemet ikke er varig.... kommer liksom litt ann på "dagsformen" på bilen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta en diagnose sjekk, så ser du fort hva det kan være tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan det være coilen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir fort dyrt å bytte alt det kan være... bedre å ta en diagnose først. og bytte etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tatt diagnose og eneste feilen er:

 

Camshaft position sensor - short to ground

 

Denne feilkoden lar seg slette, men dukker opp med engang igjen...

 

Prøver å bytte denne og N75 i dag, så får vi se hva som skjer da......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min lader rett i underkant av 0.8... Er det nok til å sende den over i "nød-modus" ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.