#1 Skrevet Mai 26, 2008 Kjøpte bilen her for en liten uke siden.... Synes å ha lagt merke til at den går litt forskjellig fra gang til gang jeg kjører den.... Men en ny oppstart får den i form igjen... Ved pådrag virker det som om ladetrykket kommer i starten ved 3-4 tusen og uteblir etter å ha passert 4500 runder ca... Går dårlig oppover før den igjen gjør et par rykk og napp ved 5200 og 6000... Har ikke målt ladetrykket enda, men håper å få gjort det imorgen den dag.... Hva er forresten orginalt ladetrykk på denne ??? Er det en eller annen smart skalle som klarer å hjelpe meg med dette ????? VAG COM hadde ingen feilmeldinger å komme med annet enn G40 camshaft position sensor - short to ground ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2008 registeret nylig vært skiftet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2008 nei du det veit jeg faktisk ikke.... er en hel haug av nye deler oppi der.... men nekter å tro det er mekanisk da det kommer og går litt sånn som det passer seg... Men i dah gikk bilen som ei kule 0 problemer... Har kun gitt en kjærlighånd til N75 ventilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2008 har jo vanlige problem som n75, lmm og vacum slanger da som du kan starte med første.. men ang den feil koden så hadde jeg feil på den en gang på min s3, men husker ikke om det var g60.. justerte værtfall inn reg reima skikelig å da forsvant den. kan jo også vær at sensoren er død da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2008 det som er litt merkelig er at problemet ikke er varig.... kommer liksom litt ann på "dagsformen" på bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2008 ta en diagnose sjekk, så ser du fort hva det kan være tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2008 kan det være coilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2008 blir fort dyrt å bytte alt det kan være... bedre å ta en diagnose først. og bytte etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 29, 2008 Har tatt diagnose og eneste feilen er: Camshaft position sensor - short to ground Denne feilkoden lar seg slette, men dukker opp med engang igjen... Prøver å bytte denne og N75 i dag, så får vi se hva som skjer da...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2008 Bilen min lader rett i underkant av 0.8... Er det nok til å sende den over i "nød-modus" ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 30, 2008 ?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...