#26 Skrevet Juni 18, 2008 Det kunstgresset jeg har vært borti består av små gummibiter (opphugde bildekk) og plastgress. Plastgresset tenker jeg er glatt og fint, men gummibitene gir helt vill friksjon. Tenk deg å spinne på en overflate av myke dekk:) Blir vel uansett ikke aktuellt for dere skulle jeg tro:p Edit: Automat med FWD og ikke litt hjulspinn engang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 18, 2008 På vinterdekk og full gass så spinner det jo, men med en gang bilen spinner så girer jo bilen.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 18, 2008 dette må vi bli med på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 18, 2008 dette må vi bli med på! La oss si det sånn, treffet kommer jo ikke nærmere enn dette:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 19, 2008 La oss si det sånn, treffet kommer jo ikke nærmere enn dette:P La oss si det sånn, uten dej så blir ju treffet jä... kjedelig;) (Hvis du ikke stiller med samme hell, lykke som på Våler) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 19, 2008 Stiller 1 bil med stripe i forskjermen ej: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 19, 2008 Stiller med en stykk bil med nytt grenrør:) og noen dekk som er så søppel at gummien må vekk:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 19, 2008 La oss si det sånn, treffet kommer jo ikke nærmere enn dette:P Må reise heim frå ferie litt tidligare enn planlagt, men ditte må vi få me oss ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 19, 2008 La oss si det sånn, uten dej så blir ju treffet jä... kjedelig;) (Hvis du ikke stiller med samme hell, lykke som på Våler) Så jeg satser på jeg får høre god lyden i golfen igjen ja:D Ole Johnny, spinneplass er her lite av akkurat nå, full i grus, men men finner vel en plass:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 20, 2008 Nermer seg nå ettekvart. Kjem du over med ferga Jimmi slik jeg får sett R32en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 20, 2008 Nermer seg nå ettekvart. Kjem du over med ferga Jimmi slik jeg får sett R32en? Jimmie tør ikke...:nana::nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 20, 2008 Jimmie tør ikke...:nana::nana: Skeptisk: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 20, 2008 Klar,Regner med det blir å kjöre VR6`N om ej får allt til å fungere 100%:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 21, 2008 Skeptisk Jimmie! tørr du deg til våler så tar du turen over meg ferga fra Sulesundet med. Kom igjen no da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 21, 2008 Jimmie! tørr du deg til våler så tar du turen over meg ferga fra Sulesundet med. Kom igjen no da! Mye tvilsomt folk på våler også, angrer litt på att ja dro dit no. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 21, 2008 Ja men vi ekje tvilsome jimmie du skal spise pizza på hareid kom igjen no da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 21, 2008 Svensken blir fort sjøsjuk når han tar ferge.. ikke plag han no da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 21, 2008 Svensken blir fort sjøsjuk når han tar ferge.. ikke plag han no da Fergen går bra den, men blir litt nervös når vi begynner att nerme oss land der borte på andre siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 21, 2008 Bare för dej Odd Ivar, så ska ja ta mej en tur. Men er skeptisk til Hareid pizza: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 22, 2008 Bare för dej Odd Ivar, så ska ja ta mej en tur. Men er skeptisk til Hareid pizza Ja men det høres flott ut Jimmie da er jeg fornøyd. Hareidpizzaen he ej faktisk ikkje smakt. Men trur sikkert den faller i smak haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 22, 2008 klarer dere å få samlet noen som holder seg litt utenfor i området der da? fikk jo med oss en gjeng sist fra ulsteinvik med noen meget fine biler men de forsvant etterkvart.. må prøve å få samlet oss litt å bli kjent med dere uten for ålesund no er vel vi heller ikke de beste til å ta kontakt med nye folk å prate da men man må jo prøve Både medlemmer og ikke medlemmer er velkommen!! lov å prøve seg å se før man melder seg inn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 22, 2008 Jeg er vell en fersk medlem som kommer innom.. kjenner omtrent ingen i klubben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 23, 2008 Jeg er vell en fersk medlem som kommer innom.. kjenner omtrent ingen i klubben.. Skal bli hyggelig å hilse på om du kjeme Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 23, 2008 Hørest bra ut Får en se om klubben er åpen for nye medlemmer eller ikke:P hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 23, 2008 Hørest bra ut Får en se om klubben er åpen for nye medlemmer eller ikke:P hehe vi får prøve går vel bra vil jeg tro.. om ikke Torkjell blei skremt vekk på våler så tror jeg de fleste overlever 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...