#76 Skrevet Juli 6, 2008 Takk for et livlig lag synst det var kjempegøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juli 6, 2008 Jepp, sette navn på bil og fjes hjelper, mange jeg ikke har sett før som kom idag:D Neste gang hvor blir det? ålesund? Så sykkylven? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juli 6, 2008 Fosnavåg? hehe.. Nei vi må vell ta oss en tur over fjorden vi og nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juli 6, 2008 Noen som har bilder til oss som ikke var med da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juli 6, 2008 Takk folkens för en kjekk tur! Litt redusert idag, men fikk hilst på litt nytt folk. Og pizzan i Hareid var faktiskt god. Bra jobbat Torkjell! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juli 6, 2008 Bilen min før avreise.. Var ikke asfalt, det var sand!!!! Turboen, ca 1 min etter eiksundtunellen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juli 6, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Juli 6, 2008 Takker for turen! knall bra jobba Torkjell har mye bilder å litt film. må finne igjen en kabel så legger jeg de ut i marra.. no vurderer jeg senga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Juli 6, 2008 Takk for turen folkens Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Juli 6, 2008 Takk for laget folkens... Veldig kjekt... Bra jobba Torkjell.... Kjekt me slike treff der en får prate og kike litt utenom forumet også Stakk litt tidlig fra Ørsta desverre, men hadde ei lita heime som venta på pappa.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Juli 6, 2008 Ja glømde å gi kredd torkjell godt jobba. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Juli 6, 2008 Torkjell var en god manager for Hareidturen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Juli 6, 2008 Takkk for en knall tur !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Juli 6, 2008 Det er slike turer som gir inspirasjoner og glede kjempetiltak dette. Håper på flere slike møter i fremtiden, det er noe alle medlemene har stor glede av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Juli 6, 2008 Takker for bra tur,bra veia:) snurrefilm fra s2`n t urke da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Juli 6, 2008 Takk for tilbakemeldinga:D Planla egentlig ingenting da:P men blei ok selv med mye vind og en bil i "sandfella" hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Juli 6, 2008 Va no kjekt, Torkjell! såg du vart dårligare å dårligare men... bra jobba uansett! Arti å sjå litt på bilane til resten ta gjengen også, å samtidig treffe litt folk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Juli 6, 2008 Steikje fint vèr på Hareid som alltid ser ej på bilda Får stille sterkt nesten gong ej då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Juli 6, 2008 Takker for bra tur,bra veia:) snurrefilm fra s2`n t urke da?? vist du ser ei side lenger bak så ligger der en liten film, men ser ut som filmern var litt sein med kameraet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Juli 6, 2008 Takka også for en flott tur! Spenna klar til Sykkylven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Juli 7, 2008 vist du ser ei side lenger bak så ligger der en liten film, men ser ut som filmern var litt sein med kameraet:p Stemmer.. Første runden til Urke var før jeg kom, og så havnet jeg i "sandfellen" før jeg fikk frem kamera.. Men da ble jeg uansett opptatt med å berge skinnstolene mine fra sandhelvettet! Hvorfor kom ikke du og laga liv da? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Juli 7, 2008 Takk for en flott tur;) venter spent på bilder fra Mr.Nørve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Juli 7, 2008 91 bilder på vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Juli 7, 2008 Flott! Fant ut igår at digitalkameraet mitt ikke funker, så da har jeg god unnskyldning for å kjøpe speilrefleks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Juli 7, 2008 da var dem oppe å går. litt feil men skal se om jeg gidder å ordne på saken i marra.. resten finnes her : http://s21.photobucket.com/albums/b271/gti337/pizza%20styr/?start=all&special_track=album_paginate_top_view_all GJESTE passord er : pizza08 !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...