#1 Skrevet Mai 27, 2008 Hei Lokallagsmøte som vanlig. Kan ta det på Erling Haug i Kristiansund, eller om noen vil ha det andre plasser er det bare å fyre løs. Vi kan jo iallefall bli enige om det praktiske vedrørende turen til Våler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2008 Skal på arb kl 6 så jeg kan ikke komme.. Men jeg regner med du kommer med fyldig referat mr.Helge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2008 Det er vel mulighet for at jeg kanskje tar meg en tur ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2008 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2008 Blir litt langt for meg bare for et lite møte egentlig, så satser på at det blir et fyldig referat ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2008 Blir litt langt for meg bare for et lite møte egentlig, så satser på at det blir et fyldig referat ja Referat og referat... det er vel ikke så mye å skrive noe referat om. Kort og greit 4 personer som snakket om løst og fast, både om bil og det som ikke har med bil å gjøre Husker jeg ikke mye feil, så er vel avreisetidspunkt til Våler 10.30 her i fra Kristiansund. Forstod det nesten slik at Bjørn Even skulle prøve å få tak i ett par party-telt til turen (?). Forøvrig står vel det meste vedrørende Våler i "hovedtråden" her på lokallagets forumsider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...