#1 Skrevet Mai 27, 2008 Kanskje litt tidlig ute men... min nye Golf ble levert med stoffmatter. Fint på sommeren, men kanskje ikke like bra på vinteren? Bør man bytte? Og evnt kan man få originale gummimatter som passer i de samme festene? (to slike propper i bakkant) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2008 Jeg bruker stoffmatter hele året, og det er ikke noe problem, så lenge stoffmattene har bakside av gummi. Da trenger nemlig ikke fuktigheten ned i teppet. Hvis du har dyre originale stoffmatter (slik som meg - 700 kr for de to foran) så kan du f.eks. bruke billige universale stoffmatter fra Biltema - 149 kr for et sett på 4 matter. Disse har også underside av gummi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2008 Det er akkurat det som er. Virker ikke som det er noe gummi på baksiden av mine, men har jo lyst på stoffmatter hele året, og helst orignal VAG-del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2008 Det er akkurat det som er. Virker ikke som det er noe gummi på baksiden av mine, men har jo lyst på stoffmatter hele året, og helst orignal VAG-del. Bruker de som følger med bilen (Passat) hele året. Passer godt på å få av snø på beina før jeg setter meg inn. Pleier også å løfte matta innimellom for å sjekke evt fuktighet under. Dette har fungert fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...