#1 Skrevet Mai 27, 2008 Er det noen som sitter med tips eller info om hvordan en skal få senka A4 Quattro ordentlig bak? Bilen har KW variant 3 nå, justert på det laveste, men fortsatt er bilen altfor høy bak. Framme er det massevis å justere på, men bak er den like høy som med S-line fjærene! Tips mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2008 Har ikke fått feil fjører bak da som er for stive, dv.s beregnet på en tyngre bil? KW V.3 har en god del å gå på om jeg ikke husker feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2008 Har du sjekket at den ikke ligger på bumpstoppene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2008 Bumpstop? finnes det på denne bilen da? Kan sjekke nr. på fjærene med TÜV papirene for sikkerhets skyld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2008 Bumpstop? finnes det på denne bilen da? Kan sjekke nr. på fjærene med TÜV papirene for sikkerhets skyld! Jeg vil da tro det sitter en bumpstop på demperen inne på fjærbeinet. Vanligvis må disse kappes for at den ikke skal bli liggende på denne når man slipper den helt ned. Har du noe fjæringsvei i det heletatt bak eller virker den stump? Kjenner ikke quattro og senk bak så det kan jo seff være feil fjærer også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2008 har sjekket nå og det er ikke bumpstop'ene på demperen som stopper.. Ser nesten ut som om fjæra er så stiv at den ikke vil gå lenger ned. Det er snakk om at det er flere cm med åpning mellom dekk/hjulbue.. Må jo gå ann å få dette lavere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2008 har sjekket nå og det er ikke bumpstop'ene på demperen som stopper.. Ser nesten ut som om fjæra er så stiv at den ikke vil gå lenger ned. Det er snakk om at det er flere cm med åpning mellom dekk/hjulbue.. Må jo gå ann å få dette lavere? Må jo bare kjøre rundt med 4-5 cementsekker bak vettu... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2008 Klart, sementsekker er jo en mulighet... haha.. blir jo knall å kjøre med. Men hender det at folk tar av gummi-braketten som nedre delen av fjæra ligger på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2008 vill tro du har fått levert noe feil her! bilen din skulle normalt kunne justeres så dekka gikk oppi hjulbuene bak med det settet! høres nesten ut som du har fått feil fjærer på settet ell noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 30, 2008 Klart, sementsekker er jo en mulighet... haha.. blir jo knall å kjøre med. Men hender det at folk tar av gummi-braketten som nedre delen av fjæra ligger på? Hender nok at folk som skal ha det sist lille ekstra av senk fjerner den gummien, men skal ikke være nødvendig å gjøre det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 30, 2008 JA tror å du har fådd noe feil her. Har selv justerbart senkesett, KW sitt. Da dette er nesten justert på det høyeste er det bare såvidt at dekket ikke går under hjulbuen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 30, 2008 Jeg har også kw justerbart på min Audi b6 quattro. Jeg syns heller ikke at den blir lav nok bak. Har skrudd det helt ned bak, men alikevel er det klippe over hjulet opp til skjermbua. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...