#1 Skrevet Mai 27, 2008 Som topic, bilen vil ikke bli lav nok BAK, har prøvd å fjærne hjelpefjæra, men da blir fjæra løs på fjærbeinet når bilen heises opp i lufta, dvs fjæra er for kort.. Ser at flere har fjærnet hjelpefjærer med hell ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2008 Jeg kjører uten hjelpefjører bak på H&R kit. Har ikke merket noen problemer med det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2008 Tror det er forskjeller på coupe og sedan, eller type 89 og B4 da.. fjæra blir jo helt løs på benet! du har ikke problemer med løs fjær altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2008 Fjøra blir løs når jeg jekker opp bilen og demperen er helt ute ja. Men for at du skal oppnå dette i praksis må vel hele bilen være airborne i flere sekunder: klø : Jeg har brukt det både på bane og etter veien uten problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2008 Hvis det er godkjent så er det jo sikkert ikke så nøye, men ved godkjenning krever de hvertfall at fjæra skal stå i spenn selv om bilen henger i lufta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2008 Tror det er forskjeller på coupe og sedan, eller type 89 og B4 da.. fjæra blir jo helt løs på benet! du har ikke problemer med løs fjær altså? Nei, det er likt understell på coupe og Typ89 sedan. For lite forspenn får du mangel på ved teknisk kontroll og i verste fall EU, men så lenge du ikke skal hoppe med bilen skal det ikke ha noe å si.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2008 Kan hende det er ulikt understell, har sett flere coupe som har fjærnet hjelpefjærene... men som sagt så blir de helt løse, dvs ca 4 cm slakke når bilen henger !! Er jo litt viktig at fjæra setter seg riktig når du jekker ned bilen igjen da .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...