#1 Skrevet Mai 27, 2008 Har vært så sykt uhledig å ødelegge 2 av de 20" ASA AR1 felgene mine! Trenger sårt 2 nye fort! Hvem på østlandet selger ASA?? Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2008 Sharif har jo ihvertfall, men er vel sikkert flere også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2008 Sharif har iaffal gjort i en årrekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2008 Sharif selger vel ASA, jeg kjøpte mine der i allefal, og mener at han er importør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2008 http://www.asaalloywheel.com/dealer/location.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2008 Fikk tak iSheriffen nå! Skulle få nye for 2200 stk der! Ikke så galt jeg hadde håpet! Men er det non som veit,,han sa han hadde 2 typer! En sota det er vel de med sort inne i eikene? Oxo var det en merket K som han trodde vær chrome som jeg må ha! Fåes disse i vanlig felg grå oxo lissom? Kjipt og kjøre dit om det er feil lissom! Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2008 Viser seg at Sharif har solgt meg 5X100 og ikke 5X112!!!! Så lurer på om noen andre veit om hvem som kan ha ASA på leger i Norge eller eventuellt 9X20 ET40 Hel chrome til A4 07! Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 17, 2008 byttdekk.com har ASA-felger inne.. edit: Ehh, ikke så mye nå lenger ser det ut som.. ellers har man nordendack.no også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...