#1 Skrevet Mai 27, 2008 bilen har nylig vært på eu kontroll. fikk feil på lekasje i en av demperne bak og skal derfor bytte begge bak. Bilen er senket men jeg er usikker på hva som er brukt osv. I vognkortet står det bare audi rs understell, noe jeg syntes høres rart ut? Noen forslag til hva jeg kan sjekke osv? Og ble audi 100 c4 levert senket hvis man bestilte dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2008 Fikk dem med originalt sportsunderstell ja. Husker ikke om det var 20 eller 30mm lavere enn vanlig, men det er det sikkert andre her som vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2008 nå sjekket jeg nettopp opp med møller og bilen er ihvertfall ikke levert med noe originalt sportsunderstell så det må derfor være påsatt i ettertid! Men poenget her er i hvertfall at jeg må få kjøpt tilsvarende dempere så det blir nokså likt som det er idag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2008 Kjøper du sachs-gassdemperne på NBS er du sikkert i mål! Mener de er samme til både S4/S6 og 100. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...