bremsene til urs4 er helt vrak. -Har bestemt meg for vilke bremser jeg skal ha:)-

Anbefalte innlegg

du fikk settet for gruppekjøpspris eller?

 

tror det ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men passer disse til ufobremsene da? ser jo ut som det er litt annerledes.

 

og 1 viktig spørsmål. vist jeg kapper vell det øverste festet. slik at jeg har 2 hull igjen.

blir bremsene mine stort sett lik S6 fjerbeinene da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump:)

og altså slik:P

DSCF1375.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo dette settet som er aktuelt:) passer det på min bil det da? vist jeg kapper bort det ene festet som sagt:)

 

Ja tror det skal passe, gikk inn på det jeg trodde var din bil fra forsiden. . . . . du kan sjekke ved å begynne forrest på siden. Er ikke så god på audi :). Alt skal vistnok følge med da. . . . . calipper skiver klosser, væske OG stålomsunnede bremsevaiere. . . . er sykt billig spør du meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja tror det skal passe, gikk inn på det jeg trodde var din bil fra forsiden. . . . . du kan sjekke ved å begynne forrest på siden. Er ikke så god på audi :). Alt skal vistnok følge med da. . . . . calipper skiver klosser, væske OG stålomsunnede bremsevaiere. . . . er sykt billig spør du meg.

 

det var ikke så verst pris nei:D må bare få svar fra gjengen først:) og må få spar på det om fjørbeinene fra dere:p hehe

 

 

 

 

skal sende epost til brakes også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen dær ute som kan bekrefte at vist jeg kapper bort den anviste biten på fjerbeinet mitt så har jeg det samme som S6?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen dær ute som kan bekrefte at vist jeg kapper bort den anviste biten på fjerbeinet mitt så har jeg det samme som S6?

 

er litt usikker... men tror man må dreie ned noe på navet, for og få skiva langt nokk inn?? eller noe sånnt :P

Har lyst til og gjøre det samme med min :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det blir ikke likt. Du må justere festene slik at du får likt innpress på skive/calipper som S6.. Samt gjenge opp noe hull. Send PM til Thorvald Skudem..

 

Hvis ikke kan du sende meg PM så kan jeg muligens få tak i komplette S4 V8/S6 fjørbein til deg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det blir ikke likt. Du må justere festene slik at du får likt innpress på skive/calipper som S6.. Samt gjenge opp noe hull. Send PM til Thorvald Skudem..

 

Hvis ikke kan du sende meg PM så kan jeg muligens få tak i komplette S4 V8/S6 fjørbein til deg..

 

 

ah, kjipt=/

 

pm sendt til deg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå bestemt meg for 330mm settet til krb:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det burde funke bra!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå bestemt meg for 330mm settet til krb:)

 

koster for et slikt? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kai Roger i krb sa "11700 INK MVA 330MM OG 13700 INK FOR 355MM"

 

jeg skal ha 330mm som sagt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen dær ute som kan bekrefte at vist jeg kapper bort den anviste biten på fjerbeinet mitt så har jeg det samme som S6?

 

Jeg har som mikkel skrev (rev :P ) akkurat gjort denne modifiseringen. Kappe vekk ett øre og endel på calipper. Dreid ned navet noen mm og lagd noen metallhylser fra 14-12 mm. Har bare såvidt kjørt med dette men ser bra ut foreløpig. Merkene kommer fra Tom Are btw

DSCF2442 (Medium).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssn merker er det dær?:D vanlige klistremerker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har som mikkel skrev (rev :P ) akkurat gjort denne modifiseringen. Kappe vekk ett øre og endel på calipper. Dreid ned navet noen mm og lagd noen metallhylser fra 14-12 mm. Har bare såvidt kjørt med dette men ser bra ut foreløpig. Merkene kommer fra Tom Are btw

 

Har gjort det samme og kjørt med det et par år, og kan bekrefte at det funker. MEN man må være nøye med modifikasjonene og vite hva man driver med, det er tross alt noe av det viktigste på en bil man roter med. Men med KRB settet er det vel medfølgende brakett som gjør hele settet "bolt on" på UFO uten noen mods, og det er jo et stort pluss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gjort det samme og kjørt med det et par år, og kan bekrefte at det funker. MEN man må være nøye med modifikasjonene og vite hva man driver med, det er tross alt noe av det viktigste på en bil man roter med. Men med KRB settet er det vel medfølgende brakett som gjør hele settet "bolt on" på UFO uten noen mods, og det er jo et stort pluss.

 

Har du brukt hylser i calipperene, eller gjenga opp beinet? Fungerer veldig fint for meg også, men har bare kjørt med dem noen dager.

 

Merkene er vinylklistremerker kjøpt av Tom Are Andresen her på forumet. Skal tåle varme..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du brukt hylser i calipperene, eller gjenga opp beinet? Fungerer veldig fint for meg også, men har bare kjørt med dem noen dager.

 

Merkene er vinylklistremerker kjøpt av Tom Are Andresen her på forumet. Skal tåle varme..

 

 

 

Fikk dreid hylser hos et lokalt mek. verksted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.