#1 Skrevet Mai 27, 2008 Hei Av og til når jeg f.eks skal stoppe for rødt lys kommer det en svak tikkelyd bak i bilen. Er helt bestemt på at den kommer fra området rundt diesel-tanken. Noen som har peiling på hva dette kan være? De på Møller fant faktisk ikke ut av det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2008 Drivstoffpumpen, tipper jeg. Det kan også være en slags ventil som styrer avdamping fra tanken, eller retur fra motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2008 Kan stikke oppom møller her i Trondheim, regner med kompetansen her er noen hakk høyere enn i Lofoten Problemet er jo bare det at lyden er så utrolig skjelden. Bryr meg egentlig ikke om lyden, vil bare vite om dette er noe som bør byttes... Lyden har vært i noen år uten at det har skjedd noe så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2008 Pumpa til Webasto tikker. Har du kjørevarmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2008 Har ikke webasto.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...