Montere senkesett...og kanskje mer..?

Anbefalte innlegg

Hei

Skal skifte fjærer og dempere på min Audi fordi den er KJEMPEHØY nå.: eek :

Den skal ned 40mm.

Det jeg lurer på er om det er noe foringer eller lignende som jeg bør bytte i samme slengen siden jeg først er igang.

Er det ellers noe tips eller råd for en slik jobb.

Er taknemlig for alle svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange vil nok si at du skal løsne på foringene dine når du senker den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ellers noe tips eller råd for en slik jobb.

Er taknemlig for alle svar.

Bare husk Biltilsynet sitt krav på 11 cm slik at du ikke senker alt for mye og må heve opp igjen. Det er litt kjedelig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags regel er det da???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange vil nok si at du skal løsne på foringene dine når du senker den.

Støtter den. Dra de til igjen da bilen står på hjula slik at foringene kan vri seg til sin nye "grunnstilling". Gjør du ikke dette vris foringene mer enn før du senket bilen og vil slites ut mye fortere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare husk Biltilsynet sitt krav på 11 cm slik at du ikke senker alt for mye og må heve opp igjen. Det er litt kjedelig

Hvilken regel er dette?

Skal få godkjent bilen min med senkesettet snart så kunne vært kjekt å vite. Atm så kjører jeg vel med "60-60". Er dette for mye til å få den godkjent eller?

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter den. Dra de til igjen da bilen står på hjula slik at foringene kan vri seg til sin nye "grunnstilling". Gjør du ikke dette vris foringene mer enn før du senket bilen og vil slites ut mye fortere.

Ooops dette vidste ikke jeg. Er det for seint å gjøre nå (1 md etter senk)? Bil: 8P

Sorry jeg tyver meg inn her : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hvis foringene er noenlunde bra så er det ikke vits i å skifte dem??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken regel er dette?

Skal få godkjent bilen min med senkesettet snart så kunne vært kjekt å vite. Atm så kjører jeg vel med "60-60". Er dette for mye til å få den godkjent eller?

Mvh

Det er kravet om at laveste punkt på bilen skal ikke være under 11 centi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.