#1 Skrevet Mai 27, 2008 Hei Skal skifte fjærer og dempere på min Audi fordi den er KJEMPEHØY nå. Den skal ned 40mm. Det jeg lurer på er om det er noe foringer eller lignende som jeg bør bytte i samme slengen siden jeg først er igang. Er det ellers noe tips eller råd for en slik jobb. Er taknemlig for alle svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2008 mange vil nok si at du skal løsne på foringene dine når du senker den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2008 Er det ellers noe tips eller råd for en slik jobb. Er taknemlig for alle svar. Bare husk Biltilsynet sitt krav på 11 cm slik at du ikke senker alt for mye og må heve opp igjen. Det er litt kjedelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2008 Hva slags regel er det da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2008 mange vil nok si at du skal løsne på foringene dine når du senker den. Støtter den. Dra de til igjen da bilen står på hjula slik at foringene kan vri seg til sin nye "grunnstilling". Gjør du ikke dette vris foringene mer enn før du senket bilen og vil slites ut mye fortere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2008 Bare husk Biltilsynet sitt krav på 11 cm slik at du ikke senker alt for mye og må heve opp igjen. Det er litt kjedelig Hvilken regel er dette? Skal få godkjent bilen min med senkesettet snart så kunne vært kjekt å vite. Atm så kjører jeg vel med "60-60". Er dette for mye til å få den godkjent eller? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2008 Støtter den. Dra de til igjen da bilen står på hjula slik at foringene kan vri seg til sin nye "grunnstilling". Gjør du ikke dette vris foringene mer enn før du senket bilen og vil slites ut mye fortere. Ooops dette vidste ikke jeg. Er det for seint å gjøre nå (1 md etter senk)? Bil: 8P Sorry jeg tyver meg inn her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2008 Støtter den. Dra de til igjen da bilen står på hjula slik at foringene kan vri seg til sin nye "grunnstilling". Gjør du ikke dette vris foringene mer enn før du senket bilen og vil slites ut mye fortere. Så hvis foringene er noenlunde bra så er det ikke vits i å skifte dem?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 29, 2008 Hvilken regel er dette? Skal få godkjent bilen min med senkesettet snart så kunne vært kjekt å vite. Atm så kjører jeg vel med "60-60". Er dette for mye til å få den godkjent eller? Mvh Det er kravet om at laveste punkt på bilen skal ikke være under 11 centi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...