Problemer vedr. riktige senterringer/vibrasjoner

Anbefalte innlegg

Har en Audi A4 avant quattro 2.0 tdi s-line 2007/2008. Har kjøpt 19" JZ Wheels Drift. Problemet er at jeg sliter med vibrasjoner, spesielt fra 100 km/t og oppover eller i slakke svinger kjennes det godt. Har prøvd rød og blå senterringer, men ingen av de løser problemet. De hos Sharif sier det er litt spesielt ved denne type bil, ikke vet jeg, men skulle tro det er andre med samme type bil som ikke har dette problemet, mulig jeg bør bytte inn i andre type felger, noen som har noen gode råd tips, eller evt forslag på felger uten senterringer til denne bilen? Hadde ikke dette prolemet på A3 SB 2.0 tdi m/19"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter faktisk litt med samme problemet på min Touran 2.0TDI...

18" Felger som er avbalnsert 40 ganger, fri for kast og etc etc.. Har samme symptomer som deg og har blitt forklart at feilen kan ligge i svinghjulet(kast) Skal ned på møller med bilen nå når felgene er montert på for sesongen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viktig at dere bruker riktige sentreringsringer. Når ringen plasseres på navet og felgen så skal det ikke være "bevegelig".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viktig at dere bruker riktige sentreringsringer. Når ringen plasseres på navet og felgen så skal det ikke være "bevegelig".

 

 

Selvsagt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.