#1 Skrevet Mai 27, 2008 Passer RS2 ratt og S2 coupe ratt om hverandre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2008 Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2008 Jepp da må jeg handle:) er det uansett hvilken årsmodell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2008 er det ikke forskjell på noen da? Med og uten airbag originalt er det vel forskjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2008 er det ikke forskjell på noen da? Med og uten airbag originalt er det vel forskjell? mulig? jeg tenker kun på om selve rattet passer. jeg har ikke airbag orginalt i s2n, men kunne tenke meg ett 3 eket ratt fra rs2 med airbag for syns skyld:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2008 Jeg har hatt mitt RS2 ratt på Min S2 sedan , alle mine type89 90 quattro , og s2 ratt på min Type44 100 quattro:) Eneste Jeg ikke fikk det på var min type81/85 audi 90...... Blir ikke Airbag , men det er jo ikke viktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...