Anbefalte innlegg

Har en Golf iv 1.8 T GTi 98mod som går litt høyt på tomgang inni mellom. den driver og holder seg på 1500rpm i 4-6sek før den faller ned til 850-900rpm som er vanlig. dette skjer etter at jeg har hatt gass pådrag eller har kjørt med vanlig gass i byen. Er ikke alltid det skjer men noen ganger. Noen som har hatt det samme problemet?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

anybody?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min varierer noen ganger fra 800- 1800rpm på tomgang..men kan være bra lenge før det plutselig skjer igjen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min varierer noen ganger fra 800- 1800rpm på tomgang..men kan være bra lenge før det plutselig skjer igjen..

Slik er min også, men varierer fra 800-1000 rpm. men i tilleg virker den som den jager veldig, ligger ikke stødi på tomgang, hva kan dette være.

Kan det hende den trekker falsk luft fra noen vakumslanger: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. fint vi er fler: haha : er som du sier glenn ove. kan gå lenge før det skjer igjen. pluss at den jager noen ganger som ken sin:p hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.