#1 Skrevet Mai 27, 2008 på min vento 93 slutta først låsen på pass. siden å fungere og nå i går slutta førersiden også å fungere. Noen som vet om dette prblemet? litt kjedelig å ha en bil stående ulåst med stor konkurransestereo i.. plis hjelp http://www.altabilstereo.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2008 ien som vet??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2008 Dra/skru ut den gummimuffa mellom døra og karosseriet ,se etter ledningsbrudd.Er ikke uvanlig på disse bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2008 Som nevnt over, se etter lekkasje på vakum-slangene. Hadde det samme problemet på min Audi 80, fant synderen i bakluka, bittelite hull som var vansklig å se. Men nå hørte jeg at det seig ut da, du hører kanskje ikke noe blåselyder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2008 ingen blåselyder eller no sånn. slutta bare plutselig å fungere. pumpa surrer ikke engang når jer vrir på nøkkelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...