#1 Skrevet Mai 27, 2008 hey jeg ahr en audi s6 1995 som er veldig rar når jeg kjører den når den er kald går den sånn passe men når den blir varmere å jeg skal gi på kutter den eller fusker no jævelg å går ikke bra uansett å jeg er nøtt finne det ut for er ikke no gøy ha en s6 som går som en 1,8 l å dårligere den er chippa men vet ikke om det kan ha no å si har ikke gått ordentlig mens jeg har hatt den noen som har hatt samme problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2008 hey jeg ahr en audi s6 1995 som er veldig rar når jeg kjører den når den er kald går den sånn passe men når den blir varmere å jeg skal gi på kutter den eller fusker no jævelg å går ikke bra uansett å jeg er nøtt finne det ut for er ikke no gøy ha en s6 som går som en 1,8 l å dårligere den er chippa men vet ikke om det kan ha no å si har ikke gått ordentlig mens jeg har hatt den noen som har hatt samme problemet? Vil tippe en sprekt slange/ic mellom turbo og innsug. Trykktest anlegget så finner du det fort ut. Sikkert noen som kommer til og foreslå startgass rundt alle slanger, men ofte så er sprekken kun åpen ved ladetrykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2008 Som Thorvald sier. Få trykktestet anlegget. Et annet vanlig problem på AAN motoren er tenningssystemet; POS, coil og tennrør/tennhylse/tennhette (delen mellom coil og tennplugg) og ledningene fra POS til coil. Spesielt ledningene som ligger i dekselet blir "sprø" og får små sprekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2008 okay takk for det kan få sjekka begge ting kan det være plugger for de er sorte på den ringen og sølv/grå på den tennstiften er det normalt? de n lugger innimellom ved lavt turtall å er så opp å ned hmm:D men takk for svar bare skrive mere vis noen vet no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...