Sentrallåspumpe '95 Passat stv.

Anbefalte innlegg

Har et problem som nylig har oppstått på min Passat:

Når jeg låser bilen, så blir sentrallåspumpa stående og dure og gå i ca 20 sekunder etter at jeg har låst bilen, menst den tidligere bare låste alle dørene, stoppet og startet opp en par sekunder etter dette (trolig som en dobbelsjekk for å være sikker på at alle dørene var låste..)

Spøsmålet er da: Noen som har opplevd det samme og evt. hva som har blitt gjort for å fikse det? Evt. noen som vet hva som begrenser / trigger at den pumpa skal stoppe når man låser dørene? Dette er vel et vakumstyrt system ?!?, slik at det er en trykkbryter som styrer dette??

Har sjekket at elle dører blir låst og ingen låser "henger"......

Alle gode tips mottas med takk, dette er en usedvanlig irriterende lyd, og feil, osm jeg gjerne vil bli kvitt raskest mulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ha en lekkasje på en vakuum slange. Mener det er en vakuum bryter som slår av pumpa. Eller at bryter er gåen.

Jeg lurer også på om denne bryteren sitter i fører døra, ikke helt 100% her!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo sjekke om alle låser låser seg likt. Men regner med at du har vacum lekkasje et sted. Kan prøve og åpne en og en dør og da prøve låsen....Se om det blir noen forskjell i hvor lenge den holder på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.