#1 Skrevet Mai 28, 2008 Regner med det blir møte som vanlig ? Ser andre har begynt med "pizzamøte on tour" kanskje vi også skulle beveget oss litt rundt ? Ser feks for meg ølen/ etne en gang - og ut over øynå en gang ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2008 Regner med det blir møte som vanlig ? Ser andre har begynt med "pizzamøte on tour" kanskje vi også skulle beveget oss litt rundt ? Ser feks for meg ølen/ etne en gang - og ut over øynå en gang ? jupp støtter dette,kan være litt kult det i detta fina været,men om det blir kjøretur,hadde det då gått ann å starta pittelitt tidligare f.eks 18.30,sånt at me så jobbe nattskift når tilbake før me ska på jobb,men uansett kanonbra forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2008 e me på møte men blir sikkert nok kjøring dagen etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2008 Er det fint vær er ideen absolutt ikkje dum, kunne f.eks. sagt at dere fra byen kjøre i 18.45 tida så kunne me møttes på Pizzabakeren i Ølen ca 19.30. Men er været så dårlig at me ikkje kan være ute heile tida må ein ha i tankane at ein må ha mulighet å kunne sitte inne ein plass, og då begrense det seg med valgmuligheter her innover ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2008 Jeg blir nok å kaste meg på denne gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2008 Det eg mente var at eg e me på sånt men ikke denne torsdagen da jeg skal kjøre laaaaaaaangt neste dag , skal jo te Våler. Men e me på vanlig møte da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2008 Komme nok eg o, å e me på pizza-tur forsåvidt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2008 Kjem ein tur eg og. Høyres bra ut med pizzatur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2008 Eg komme nok eg og, å tur e eg absolutt med på. Fekk chippa bilen max idag, så nå går an friskt som bare det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 4, 2008 Blir det oppmøte til vanlig tid og plass, eller pizzatur inn/ut øve..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 5, 2008 Blir det oppmøte til vanlig tid og plass, eller pizzatur inn/ut øve..? Tror det blir oppmøte samme plass ja og ingen tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 5, 2008 eg komme ikkje alikavel, pga. fagprøve i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 5, 2008 Ka ti e d oppmøte på Solvang då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 5, 2008 Vi møtes som vanlig på solvang 1930 så tar vi det derfra. Litt for fint vær til å sitte inne å spise pizza syntes jeg. Litt grilling hadde vert på sin plass i dag ? Men det kan vi ta der å da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 5, 2008 Komme en tur til Solvang, men blir nok ikke så lenge, må kjøre klar bil osv. til tur til Våler i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 5, 2008 Jeg kommer hvertfall i dag!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 5, 2008 hmm, - et desperat håp om at noen er innpå her før møtet ikvell, men: Får ikke start på S6`n, mistenker bensinproblemer, men er det noen som kan svinge innom med VAG-COM ? Evt. en med ledig plass sånn at jeg kan sitte på til møtet...? Bor i karmsundsgaten. Tlf. 9758 1883 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...